• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pre-Klockmässa - GTG - 20/10 - 11.00 - Stockholm !

Ricrob

Patek
Fryken skrev:
Ricrob skrev:
Feck.. Ingen Rolle = inget Vasa... Jag som trodde jag äntligen löst allt och kunde följa med...

Vi får kör ett eget PO-bord helt enkelt.
Det skulle kunna vara ngt, men då får vi nog sitta bra långt ifrån "det fina folket".. :lol:

Jag planerar att mysa med Monaco'n i morrn, den används på tok för lite och jag ser fram emot att ta mig förbi Spence i dörren! :twisted:

Skämt åsido, jag ser fram emot morgondagen, ska bli skitkul!

@Spence eller ngn annan som äger en GMT-C, har du lust att ta med den, så jag får kika lite närmare och jämföra den mot Masters 116610, som du Master måste ta med då såklart, fast det förutsätter jag, eftersom Spence kräver feta Rollar för inträde!

@Porsan, hur tar du dig dit i morgon? Vi kan ju slå följe om du ska åka från sjöstan? Jag tänkte ta bussen, så man kan ta en bira eller två. Skicka PM isf!
 

Jesper

Cartier
2-Faktor
Akta er för Davvan. Han sa att han skall kidnappa er alla o ta mer er på AIK match. Han skall försöka få upp snittet på matcherna. Nuvarande snitt 3pers.
 
Då har det börjat...

EE8EC57D-0DD3-4E0C-B1A7-DC5473BF6777-2183-000001ECAB3172A2.jpg
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Sjukt trevligt var det. Tyvärr var jag tvungen att avvika alldeles för tidigt. Ser fram emot nästa gtg!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Jesper skrev:
Akta er för Davvan. Han sa att han skall kidnappa er alla o ta mer er på AIK match. Han skall försöka få upp snittet på matcherna. Nuvarande snitt 3pers.


Hehe....helt rätt J....avslöja nu inte hela min plan....du får ju trots allt 30% av rånbytet......
 
B

Borttagen

Guest
Va!, kommer ni till Göteborg imorgon??? Är tanken att ni skall stanna tills på onsdag kanske? :mrgreen:
 
Topp