• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpes Present till flickvän!

Erikmelin

Basic
Hej vänner!
Min flickvän fyller snart år och hon har börjat snegla på lite klockor som inte har samma brand som mina kalsonger, vilket är kul och detta ska uppmuntras!

Är det någon som sitter på någon gammal dressare, typ Omega seamaster DeVille, någon logines eller annat fint ur som kan passa en 19-årig smal handled så tar jag gärna emot tips!

Vet att hon har kikat på lite guldiga omegor på mesh så det vore min högsta önskan!

Om du sitter på något annat kul smycke, som något finare armband eller dylikt så kan det också vara intressant. Eller Louis Vuitton-väska eller sjal. ;)

Min budget är mellan 2-3k så inga juveler på tavlorna direkt, men något enklare som går okej!

Tack för annonsplats och alla era andra fina annonser.
Erik

Tillbaka
Topp