Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Trevlig tidlös dinka, är det den som har dubbla fjädrar?
Tjena!
Är du gammal Skandia anställd??
Hade inte wealthbuilder i så fall varit ett ännu koolare användarnamn?
http://www.affarsvarlden.se/hem/nyheter/article2574869.ece
Det skulle man kunna tro men så är det inte. Jag har dock lånat namnet från just Skandias bonusprogram, faktum är att jag använder mig av "wealthbuilder" på nätet också fast jag tyckte inte att det var så passande just i detta sammanhang eftersom att jag inte har någon förmögenhet. Vill ju inte att Ni ska fundera alltför mycket på varför jag inte köper en bling-bling rolex![]()
Byt ut Certina med Rolex i meningen. Hit me!
"Förmögenhet" är ju ett relativt ord. Det finns ju alltid någon som har mer och någon som har mindre pengar!
Certina gör helt OK klockor. Jag brukar likna dem vid Volvo-bilar. Fina slitvargar som man inte behöver skämmas för att använda.
"Förmögenhet" är ju ett relativt ord. Det finns ju alltid någon som har mer och någon som har mindre pengar!
Certina gör helt OK klockor. Jag brukar likna dem vid Volvo-bilar. Fina slitvargar som man inte behöver skämmas för att använda.
Byt ut Certina med Rolex i meningen. Hit me!