• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Presenttips - övernattning+middag

Esh

Omega
2-Faktor
Hej,

Ska ge bort en 60-årspresent/upplevelse under året och letar febrilt efter tips!

Tanken är 4 personer, övernattning i härlig miljö+middag i närheten / på boendet. Måste nödvändigtvis inte vara spa utan prioriterar god mat och dryck!

Tänk liknande Talldungen i Brösarp?

Plats: skåne/stockholm eller däremellan.
Prisklass: 2-4k / PP?
Tid: tidig höst

Någon som varit på något bra ställe på sistone?
 

marw

Panerai
2-Faktor
Boo natur låter spännande, ska pröva det.
Mitt grundtips är egentligen att boka två nätter. Tycker aldrig riktigt lugnet infinner sig med bara en natt men det där är ju en smaksak. Jag har mest varit runt i Sörmland/Uppland i jobb och privat. En av mina favoriter är Rånäs slott som även erbjuder helgpaket med två nätter. Väldigt fin miljö, bra mat och dryck, bastu med litet spa på brygga osv. Trevligt ställe.
 

Johanw

Cartier
I ny regi så kan inte säga om det är bra än men kanske hinner dyka upp mer kring det innan du behöver köpa?

hosten-fran-ovan.jpg



Vår Kulinariska Direktör på Häckeberga Slott heter Titti Qvarnström. För många av er är kanske det namnet redan känt men för er som inte vet så var hon den första kvinnliga Michelinkocken i Scandinavien.

Titti kommer att bygga en fast meny som har rötter i den Skånska myllan, men med smaker från hela världen. Det kommer att vara en helt vegetarisk bas där man kan addera i första hand viltkött.
 

Esh

Omega
2-Faktor
Riktigt bra tips än så länge, tackar ödmjukast!

Fritt fram att fylla på med fler bra förslag om någon har lust.
 
Topp