• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Presenttips, hjälp!!

Jag tror din man vill ha en Audemars Piguet modell 15500st. Det är en klocka jag själv skulle bli mycket glad över och den tycker jag du ska köpa till din man.

audemars-piguet-2201350.jpg
Lol, ska bara sälja huset och min lever först

Återigen, tack för alla tips! Varför vill man ha en klocka med öppen baksidan? Just nu lutar det åt att det bli denna (utan öppen baksida). Är det ett bra val givet förutsättningarna?

Återigen, tack för alla tips! Varför vill man ha en klocka med öppen baksidan? Just nu lutar det åt att det bli denna (utan öppen baksida). Är det ett bra val givet förutsättningarna?

Superfin klocka och ett bra val. Öppen baksida kan vara roligt om verket är något utöver det vanliga. Med standard verk ser jag inte tjusningen med det.

Det där är en riktigt bra klocka, och det är inte omöjligt att förhandla priset i butik.
Haft en själv och var väldigt nöjd med den

Bra märke, klassisk modell som passar både kostym och jeans, stabilt urverk, bra finish. En klockan han utan problem kommer kunna bära resten av livet om han servar den. Grattis till ett jättebra val.

Tillbaka
Topp