ScubaKing
Guld
För typ 20 lax? Jag tar 100.
Hon skriver ju att budgeten kunde överskridas. Och hon vill själv ha en fin Cartier när hon fyller år...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För typ 20 lax? Jag tar 100.
Lol, ska bara sälja huset och min lever förstJag tror din man vill ha en Audemars Piguet modell 15500st. Det är en klocka jag själv skulle bli mycket glad över och den tycker jag du ska köpa till din man.
![]()
Återigen, tack för alla tips! Varför vill man ha en klocka med öppen baksidan? Just nu lutar det åt att det bli denna (utan öppen baksida). Är det ett bra val givet förutsättningarna?
![]()
Flagship Heritage Automatic watch 38.5mm, Silver L47954782 | Longines US
Explore the L4.795.4.78.2 Silver watch from the Flagship Heritage collection and charmed by its Alligator strap. Come visit our US store!www.longines.com
Utmärkt val.Återigen, tack för alla tips! Varför vill man ha en klocka med öppen baksidan? Just nu lutar det åt att det bli denna (utan öppen baksida). Är det ett bra val givet förutsättningarna?
![]()
Explore the L4.795.4.78.2 Silver watch from the Flagship Heritage collection and charmed by its Alligator strap. Come visit our US store!www.longines.com
Det där är en riktigt bra klocka, och det är inte omöjligt att förhandla priset i butik.Återigen, tack för alla tips! Varför vill man ha en klocka med öppen baksidan? Just nu lutar det åt att det bli denna (utan öppen baksida). Är det ett bra val givet förutsättningarna?
![]()
Återigen, tack för alla tips! Varför vill man ha en klocka med öppen baksidan? Just nu lutar det åt att det bli denna (utan öppen baksida). Är det ett bra val givet förutsättningarna?
![]()