• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Prestige Watches AB?

Ja, det finns inget som stoppar dig från att skriva ett eget värderingsintyg på något du äger. Men då vi pratar om våra intyg så besitter vi både expertisen i form av hundratals affärer och urmakare som varit verksam över 20 år med flerårig erfarenhet hos AD så kan vi med säkerhet säkerställa genuinitet och befogat marknadsvärde. Flera kunder har haft ärenden hos försäkringsbolag, där våra intyg har varit avgörande och vi har även fått in flera falska klockor som har räddat köpare från att bli bedragna.

Med vänlig hälsning, Prestige Watches
Vilka försäkringsbolag accepterar era intyg?

Ja, det finns inget som stoppar dig från att skriva ett eget värderingsintyg på något du äger. Men då vi pratar om våra intyg så besitter vi både expertisen i form av hundratals affärer och urmakare som varit verksam över 20 år med flerårig erfarenhet hos AD så kan vi med säkerhet säkerställa genuinitet och befogat marknadsvärde. Flera kunder har haft ärenden hos försäkringsbolag, där våra intyg har varit avgörande och vi har även fått in flera falska klockor som har räddat köpare från att bli bedragna.

PrestigeWatches har val ingen aning om vilken kunskap jag besitter da vi aldrig har haft med varandra att gora? Mina intyg kan ju vara bra mycket mer vederhaftiga an era

Och att vara "Av Handelskammaren utsedd Varderingesman" vilket ni inte ar sager ju inte mycket det heller mer an att vederborande ar just medlem och skall vara Valrennomerad,Sakkunnig samt ha Stor Erfarenhet.
Finns mig verterligt inga formella krav eller tester.
Vad ar orsaken till att ni valjer att inte vara det?

PrestigeWatches har val ingen aning om vilken kunskap jag besitter da vi aldrig har haft med varandra att gora? Mina intyg kan ju vara bra mycket mer vederhaftiga an era

Och att vara "Av Handelskammaren utsedd Varderingesman" vilket ni inte ar sager ju inte mycket det heller mer an att vederborande ar just medlem och skall vara Valrennomerad,Sakkunnig samt ha Stor Erfarenhet.
Finns mig verterligt inga formella krav eller tester.
Vad ar orsaken till att ni valjer att inte vara det?
Jag har ingen aning vilken kunskap du besitter, just av den anledningen pratar vi om våra intyg och kan inte kommentera dina eller någon annans. Det är en plan på sikt att värderingsmän! Jag kan återkomma när det sker om du önskar.

Ha en fin kväll!

Hej, vill bara säga att affärer gjorda med PW alltid varit klockrena. Ni kan även checka trustpilot för recensioner. Bara gott att säga

Christopher där är 110% GG

Jag har försökt gjort affär med dem men klockan jag ville köpa, som annonserades på blocket, fanns ej att köpa, så ingen vidare upplevelse eller kontakt

Tillbaka
Topp