• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Prima Junghans mycket ovanlig modell Spitzen kvalität

Wollen

Mao
2-Faktor
Byte mot en omega DeVille i mer än gott skick?
davu7e9a.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fan, jag vill verkligen ha den......
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Får man fråga hur du gjorde här egentligen? Har du ordnat detta via PM från första början? Snyggt fixat allihopa hursomhelst, det var faktiskt rätt trovärdigt tills priset gick över 2k. Jag har inget att skänka för besväret eller skrattet ni skänkte mig, men ni kommer få möjligheten att köpa min andra väckarklocka när den kommer upp på K&S. :D
 

Ricrob

Patek
Får man fråga hur du gjorde här egentligen? Har du ordnat detta via PM från första början? Snyggt fixat allihopa hursomhelst, det var faktiskt rätt trovärdigt tills priset gick över 2k. Jag har inget att skänka för besväret eller skrattet ni skänkte mig, men ni kommer få möjligheten att köpa min andra väckarklocka när den kommer upp på K&S. :D
Har jag missat ngt IGEN?!
 

Laurentius

Cartier
Fan, jag som precis varit nere i hamnen och "svalt lite mer än min stolthet" för att få ihop en fin hög med Dollars och så visar det sig att denna fina pjäs är såld?!? Gud, nu känns det ju sådär...
 
Topp