Skoja inte, det är ju typ två och en halv Seiko!!Fick tillbaka 878:-, så nu blir det att tokshoppa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skoja inte, det är ju typ två och en halv Seiko!!Fick tillbaka 878:-, så nu blir det att tokshoppa!
Ca 10k tillbaka av masen. Kommer väl gå till andra skatter istället...
...eller till något nytt. Spanar på LLD, är ju inget fan av nytt, eller återigen DJ. Återstår att se...
Ge dem till Bohnstedt så kan han köpa en klocka i Tyskland för 5 k till dig!
Fick tillbaka 87800:-, så nu blir det att tokshoppa!
Ge dem till Bohnstedt så kan han köpa en klocka i Tyskland för 5 k till dig!
Bumpar den här tråden. För nu är det väl snart dags igen?
Oavsett om ni får tillbaka eller ska betala in, och oavsett om det är ett stort eller litet belopp, så utgår jag ifrån att ni alla likställer skattekontot med klockditot? Därför undrar jag helt enkelt; vilken är årets skatteklocka?
Själv funderar jag på att delfinansiera en Pelagos... (Lånad bild)
Vill helst inte likställa för då hade jag varit tvungen sälja något för att betala restskatten.
Enda rätta är att tömma klockkontot på ett inköp innan skattebeskedet kommit.
Edit: När kontot vart tömt blev det den här så jag får väl kalla den för årests skatt.
![]()
Allt är ett tecken bara viljan finns.Värst vad det dyker upp bilder på wg DDs idag... Det kanske är ett tecken...
Jag har bolagsengagemang, får inte förrens i december![]()
Jag har bolagsengagemang, får inte förrens i december![]()
När trillar stålarna in? Efter 5:?![]()
Vill helst inte likställa för då hade jag varit tvungen sälja något för att betala restskatten.
Enda rätta är att tömma klockkontot på ett inköp innan skattebeskedet kommit.
Edit: När kontot vart tömt blev det den här så jag får väl kalla den för årests skatt.
![]()