• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PRISBUMP Omega Speedmaster 'Broad Arrow'

3R1K

Cartier
2-Faktor
Pris
30000
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en otroligt vacker 'broad arrow' Speedmaster från tidigt 2000-tal med låda, tag och extra länkbitar.

Det är ingen vanlig Speedmaster och heller ingen vanlig 'Broad Arrow' utan den har ett automatiskt integrerat 'column wheel' kronograf urverk med datum, med 55 timmars gångreserv och safirglas. Urverkets design har även använts av Blancpain och Breguet så det är ett spännande sådant.

Klockan har okänd servicehistorik man håller fortfarande tiden mycket väl. Klockan har använts reguljärt och visar tecken på hairlines och normat bruk. Armbandet är i fint skick, även låset, och alla extra länkbitar tillkommer.

Köptes av mig nyligen här på KS men tror den ljusa urtavlan inte riktigt är min grej. Så den får gå vidare! Frakt inkluderat i priset.

(PS ifall ni undrar varför det finns en Chrono24 logga på bilderna är det för att jag kopierat mina egna bilder från min c24 annons då jag lägger ut den här via mobilen och ej är så tekniskt avancerad)

Screenshot_20210728_160001_com.chrono24.mobile_edit_138992618475665.jpg
Screenshot_20210728_160004_com.chrono24.mobile_edit_138974600209522.jpg
Screenshot_20210728_160008_com.chrono24.mobile_edit_138960966572545.jpg


Hör av er ifall ni vill se fler bilder eller ha mer information!

Tack KS
 
Topp