• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisbump! Seiko SRPB99K1

Sadde

Omega
2-Faktor
Pris
2800 kr
Returpolicy
Nej, Klockan fortfarande inom garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisbump! 3500kr 3100kr 2800kr!
Efter lång betänketid så har jag bestämt mig för att sälja min Seiko Samurai pga att den är lite för stor för mig.

En riktigt fin klocka som inte använts mycket. Tavlan är helt magisk och riktigt snygg lume!

Någon hairline möjligtvis. Klockan har mest legat i klocklåda.
F
Fullsetmed ifyllt certifikat från klockmaster, taggar, box och helt oanvänd länk. Skickar också med Crafter blue bandet i marinblå som den sitter på nu.

Klockan beställdes från Klockmaster Globen 26/4-2020 så fortfarande inom garanti och klockmasters försäkring.
IMG_20201028_113821.jpg
IMG_20201028_114131.jpg

IMG_20201028_113957.jpg

IMG_20201028_113914.jpg

IMG_20201028_114326.jpg

Tack KS för annonsplats! 🥰
 
Senast ändrad:
Topp