Laddar...
Kaplans
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

Säljes Prisbump! Swatch x Hodinkee Sistem51 Blue Edition

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Double E, 11 juni 2019 kl 20:03.

Royal Watches Sweden
  1. Double E
    Trådstartare

Double E Titan

Från:
    Malmö
    Pris:
    1800
    Returpolicy:
    Ej Retur
    Hej!

Tänkte sälja min Swatch Sistem51 Blue Edition. Det här är som ni säkert redan vet en specialversion av Sistem51 som togs fram i samarbete med Hodinkee, mitt under deras 10 års firande, hösten 2018. Köpte min precis innan de snabbt tog slut på deras egna webshop. Har dessvärre knappt använt den (nyskick m.a.o.) vilket nu har fått mig att vilja sälja den. Kommer komplett med box.

Betalning helst via Swish och jag står för frakten med rek. post.

Ni kan läsa mer om klockan här: https://shop.hodinkee.com/blogs/journal/swatch-sistem51-blue-edition-for-hodinkee#

Klipper även in ett par bilder från Hodinkee här nedan. Har ni frågor så är det bara till att skicka ett meddelande.

Pris: 2.200 kr Nu: 1.800 kr

Tack till KS för annonsplatsen!

04_6G3A9293_copy. LE-Swatch2-3Q. LE-Swatch2-Natural. LE-Swatch2-Natback. 02_6G3A9350_copy. IMG_4623. IMG_4621. IMG_4624.

Senast ändrad: 15 juni 2019 kl 21:22
    Aerospace, steffe, FreakyLeo och 1 annan gillar detta.
Gripenbro