• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PRISDUMP 8/4 Seiko SKX009K "Pepsi"

Boothroyd

Omega
Pris
2750
Returpolicy
24h, köparen står då för fraktkostnaden tur och retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Då var det dags för en rensning igen, så därmed får min SKX009K leta nytt hem.

Köptes ny av mig i Februari 2019. Är flitigt använd men sparsamt med märken. Har inte noterat några dings utan bara lätt skuffs och hairlines här och där, mestadels på spännet för länken, vilket är förväntat.

Kan nog vara den bästa SKX jag haft och hanterat hittills. Med en mycket härlig "bezel action" som är både krisp och bestämd, notera även den väldigt centrerade kapitelringen.

Vad som är gjort med klockan:
Vridringen är uppdaterad med ett inlägg i saffir från lcbistore.com, se lume shot. (nypris ca 550:- )
Länken är även bytt mot ett SuperJubilee från Strapcode. Med ett polerat spänne (nypris ca 1400:- från svensk handel)

Utöver dessa modifikationer är klockan orörd och aldrig öppnad.
Har ej mätt tidshållningen men har inte märkt av någon kraftig avvikning annat än vad man kan försänta sig av 7s26-verket.


Kommer komplett med låda, handbok, cert samt tag (se bild)
Jag skickar även med ett väldigt kraftigt och bekvämt Nato i 22mm. Bandet är marinblått och har gråa stripes med röda kanter.

IMG-2077.jpg

IMG-2078.jpg

IMG-2080.jpg

IMG-2081.jpg

IMG-2082.jpg

IMG-2085.jpg



Kan ordna fler bilder vid önskemål.



OBS: Orginal vridringsinlägget och orinallänken är ej kvar i min ägo.

Pris: 2750:- inkl frakt inom norden.
Priset är förhandlingsbart vid snabb affär.
 
Senast ändrad:
Topp