Johnny67a
Basic
Ok tack. Ska be han ta bättre bilder. Omöjligt avgöra hur den ser ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok tack. Ska be han ta bättre bilder. Omöjligt avgöra hur den ser ut
Lite svårt att se men ska inte alla index ha svarta inlägg?
Ja nej den var inte så kul kanskeJag har fåt svar!
Den ser dåligt ut tycker jag.
Tack för fina bilder jättevacker tavla. Får man fråga vad du betalade för den?Jeg har skrevet, men intet svar - er sikkert solgt
Skiver på gamle Constellations kan sagtens være fejlfri, har selv haft 5-6 der var helt perfekte. Den ene blev endda målt vandtæt ved urmageren!
Det er fordi det er en senere Constellation (post 24.500.000 serienummer), der er ikke onyx, men sort maling... Og det skaller af!
Tycker själv den ser ut att vara i ett trevligt patinerat skick.Jag har fåt svar!
Den ser dåligt ut tycker jag.
Ja detta är svårt för en novis som mig att avgöra. Alla har ju sina egna uppfattningar om skicket på ett vintageur får se ut. Tycker väl som du att det ska synas klockan är typ 50 år och har använts.Tycker själv den ser ut att vara i ett trevligt patinerat skick.
Vilken skönhetMin är från 1964, och trivs bäst på läder.
Härligt att se en udda "Conny"Här kommer min från 1962. Då kostade den 480 kronor.
Kan kanske få ut lite mer idag.
Mag
Det lär du nog få! Riktigt finHär kommer min från 1962. Då kostade den 480 kronor.
Kan kanske få ut lite mer idag.
Mag