• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Priskillnader

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Isen

Basic
Hej!
Tänkte testa att köpa en riktig klocka för att se om mitt nyfunna klockintresse kommer att kvarstå.
Kollar runt lite och fastnat lite för en Omega Seamaster 300. Tror det blir någon av dessa två.
Det jag funderar på är prisskillnaderna om man kollar på nätet.
Uret.se är ju billigast vad jag sett hittills i Sverige. Finns det några nackdelar att handla av dom vad gäller stämplingar osv eller är allt korrekt hos dom!

Har nån här på forumet tips på vart man kan handla osv
vet inte vad jag vill ha för klocka egentligen men är ute efter en klocka som passar till det mesta. Funkar det med dessa klockor?
Tack på förhand och är tacksam för tips och input mm.
/Isen

Seamaster.png
Seamaster,.png

Senast redigerad av en moderator:
Kollade igenom den tråden lite förut. På den lite dyrare klockan skiljer det ju 6k i pris. Är det inga större skillnader i köpet vad gäller garantier och stämplingar så vill man ju inte ge bort 6k om man inte behöver det.
Finns det nån nackdel rent värdemässigt den dagen man ska sälja klockan om man köpt den på uret istället för hos en fysiskt handlare?

Fråga i befintlig tråd, lite väl likt en köpesannons innan jag ändrade texten ovan något.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp