• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PRISSÄNKT OMEGA PLANET OCEAN

kay75

Omega
hej alla! Jag säljer min omega PO chronograf från 2007. Det är en xl 45.5mm och den är i mycket bra skick, självklart finns det spår av andvändning.
en repa på vridringen(liten) är det. klockan håller tiden super bra, viker ett par sekunder på 3/4 dagar.
klockan är fullset med boxar och papper.
klockan kommer med 3 st remmar (gummi) den ena remmen är sliten, den som sitter på är ny och fin, dyk remmen likaså i bra skick. Allt på klockan fungerar felfritt. Cal 3313 ref 29105182.
klockan kan skickas med värde post eller f2f (om möjlighet finns) självklart om jag skickar klockan så har vi en dialog när du fått den om du är nöjd! vill att båda ska va 100% nöjda.

bara höra av er om det skulle vara något!
pris 24900kr bud är välkommet likaså

IMG_0013.JPG
IMG_0007.JPG
IMG_0008.JPG
IMG_0011.JPG
IMG_0010.JPG



]215202[/ATTACH]
 
Senast ändrad:
Topp