• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Profilbild, dags för uppdatering till julvarianten!

jabla

Sarlacc
Slog på stort och bytte bild helt, kände att det var dags! Så blev den julpimpad också
IMG_4605.jpeg
Och den föreställer tre damer du aldrig kommit på GTG med? ;)
 

aximand

Panerai
2-Faktor
Hej allesammans,

Som @jabla så fint påminde om förra året julprofilbilden ska upp den första advent, det är ju sen gammalt!
julprofilbild.jpg


Jag pyntar på med TRE luvor i år, eventuellt kommer det en liten uppdatering för i år på min, men det får vänta tills jag grävt fram den större datorn ur flyttlasset....
Glad första advent!
 
Senast ändrad:

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Hej allesammans,

Som @jabla så fint påminde om förra året julprofilbilden ska upp den första advent, det är ju sen gammalt!


Jag pyntar på med TRE luvor i år, eventuellt kommer det en liten uppdatering för i år på min, men det får vänta tills jag grävt fram den större datorn ur flyttlasset....
Glad första advent!

Bra påpekande och en skandal utan dess like att KS inte har bytt om till juleskrud :D

@hook @Leben
 
Topp