• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Profilbild, dags för uppdatering till julvarianten!

Då var mössan på och dekorationerna upphängda
44735432-673B-4E65-8C99-694039E590F9.jpeg
 
Din var riktigt fin! Vad har du använt för app för att få till det där så bra? 😁
Sett till min konstnärliga utveckling så ser jag ut att ha backat sen dagis. Dock så vill jag att du ska veta att jag gjort yttersta ansträngningar för att till slut nå dit jag gjorde....Jag kommer dock att behålla mitt nuvarande arbete som en ren säkerhetsåtgärd då mitt postmoderna språk inte kanske alltid talar för sig själv :happyhappy:;):pirate:
 
Sett till min konstnärliga utveckling så ser jag ut att ha backat sen dagis. Dock så vill jag att du ska veta att jag gjort yttersta ansträngningar för att till slut nå dit jag gjorde....Jag kommer dock att behålla mitt nuvarande arbete som en ren säkerhetsåtgärd då mitt postmoderna språk inte kanske alltid talar för sig själv :happyhappy:;):pirate:
😄
 
Din var riktigt fin! Vad har du använt för app för att få till det där så bra? 😁
Eftersom jag i år har skaffat en NY app 😁
Så har jag bestämt mig för att kovända och reda ut detta direkt...så det inte uppstår ny oro över att jag använder "för bra" grejer.😂
Så vi går från detta.
Screenshot_20211202-143457~2.png


Till detta: ( observera att den varsamma balansen är bibehållen🤓)
InShot_20211202_143327642.jpg
 
Tillbaka
Topp