• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Provade en klocka på lunchen...

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag tycker de är väldigt fina och jag tycker definitivt att du ska testa, det går som bekant alltid att flippa tillbaka ;)
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Tyvärr inte, köper inte tillbaka modeller som jag haft :confused: (okej då, i enstaka fall men helst inte)

Den där har jag hört förrut ;) Jag personligen skulle ha svårt för stå fast vid det uttalandet. Modeller som har 50 år på nacken är som bekant populära och vem vet vad man har för smak om en 30-40 år? Guld DD?
 

Bender

Cartier
Campadre har kampanj på Tag Heuer bla. på Monaco Chronograph ingen riktig AD dok.

Tag Heur4..JPG Tag Heuer1..JPG Tag Heuer2..JPG Tag Heuer3..JPG Tag Heuer5.JPG Tag Heuer6.JPG Tag Heur4..JPG Tag Heuer1..JPG Tag Heuer2..JPG Tag Heuer3..JPG Tag Heuer5.JPG Tag Heuer6.JPG
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Hade det varit en vintage Monaco, så hade jag sagt "Go for it"! ;)
(fast då hade ju prislappen varit liiiiite annorlunda oxå...)

Men kanske inte nu...
 

paradis

Audemars
Monaco passar bra till skjortan, men Rolex är Rolex ock din är mycket fin. Skulle som någon sa, vänta ock försöka spara till en ,fast vintage., så blir det ännu roligare om några år........:cool:
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Nej nej nej. Behåll Expyn. Att byta en Rolex mot en Tag blir väl knappast något annat än ett nedköp.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Går väl att plocka upp en beggad Monaco rätt billigt jämfört med vad exp 2 kostar. Så med andra ord borde du relativt snabbt kunna spara ihop till din Monaco utan att behöva sälja
 
Topp