Haha, det undrar jag med?är man gammal om man inte vet vad supreme är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, det undrar jag med?är man gammal om man inte vet vad supreme är?
Det är ett klädmärke. En kollega har en massa kläder som är märkta supreme. Alla köpta i Thailand och ser ut som fekalier...är man gammal om man inte vet vad supreme är?
Ah ok, tack för infon.Det är ett klädmärke. En kollega har en massa kläder som är märkta supreme. Alla köpta i Thailand och ser ut som fekalier...
Märket har varit med ett tag så det hänger nog mer på bristande ''mode-intresse''är man gammal om man inte vet vad supreme är?
Att göra något dyrt ohemult dyrare med ett litet tryck och en lasergravering kan jag förstå retar/provocerar purister.Hur kan detta vara provocerande?
Det är ett klädmärke.Har ingen aning vem Supreme är, antar att det är en hiphop artist från USA...ingen större fan av dagens mainstream hip hop men med det sagt: jag älskar den tavlan!
Bara hosta upp! Eller ännu hellre, köp en utbytestavla och ta fram spritpennan. Ska fan köpa extratavla till min EXP2a och skriva nåt obscentHar ingen aning vem Supreme är, antar att det är en hiphop artist från USA...ingen större fan av dagens mainstream hip hop men med det sagt: jag älskar den tavlan!
De 20 som köper dessa klockor kommer garanterat ha stort intresse för streetwear, samt ha en jävla massa stålar som bara ligger och dammar någonstans. Eller så saknas en stor del av hjärnan och de förstår inte bättre.Jag blir mest ledsen. Att köpa den klockan till det priset går i min värld under samma kategori som att vaska champagne, känns som ett uttryck för att visa att man har massa stålar men ingen fantasi.
Om någon hade gjort exakt samma mod till sig själv för att ha en unik klocka så hade det bara varit att lyfta på hatten, oavsett kostnad. Men att någon annan har gjort det åt dig och du är beredd att betala ett sjukligt premium för det känns mest sorgligt.
Detta förutsatt att de som köper den inte köper på spekulation om framtida värdeökning.
Där ser man. Min andra gissning var en specialburgare...Det är ett klädmärke.
Bara hosta upp! Eller ännu hellre, köp en utbytestavla och ta fram spritpennan. Ska fan köpa extratavla till min EXP2a och skriva nåt obscent
Vänta bara! Snart blir det moddade tavlor, PCL, gravyr och hela slanten. I´m gonna go apeshit på nån nyrålex nästa årAtt just du bär safirrolex är nog obscent nog i sig.
Det finns hundratals liknande varumärkesloggor, tex: look alike logosBara jag som tycker att deras logga ser ut som Campbells soppa?
aha,, så då har rolex gjort en parfymis nu då?Det är ett klädmärke.
Om jag fattar de rätt så är det inte 20 som säljs, utan dom har givits bort till familj och vänner, varav en som har letat sig ut på marknaden i efterhand
Verkligen inte!aha,, så då har rolex gjort en parfymis nu då?
är man gammal om man inte vet vad supreme är?