• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rätt billig klocka som ser ut ungefär så här?

Ludwig

Basic
Hej, är ny här på Klocksnack och tänkte fråga en sak.

Jag har börjat älska armbandsur som ser ut ungefär så här:
tissot-mens-t52542113-t-classic-desire-leather-watch-photo-01.jpg

Alltså med läderband, guld runt om, vit bakgrund samt romerska siffror. Men jag har ett problem. Klockor som denna kostar väldigt mycket pengar. Finns det någonstans man kan hitta klockor som ser ut ungefär så här till ett rimligt pris, begagnade eller nya?

Tacksam för svar!

Vad sägs om denna?
Ser ju ut som det du letar efter och går att få för några tusen.
tissot-mens-t52542113-t-classic-desire-leather-watch-photo-01.jpg

Klockrent!

Till TS:
Låt intresset växa lite först, surfa runt här på forumet och undersök vad du gillar. Många nybörjare, inklusive jag själv, går nog in med åsikten att det är klockor åt det mer dressade och "stilrena" hållet som gäller. För mig ändrades dock detta snabbt, så mitt råd är att du inte tar några förhastade beslut.
Välkommen!

Klockrent!

Till TS:
Låt intresset växa lite först, surfa runt här på forumet och undersök vad du gillar. Många nybörjare, inklusive jag själv, går nog in med åsikten att det är klockor åt det mer dressade och "stilrena" hållet som gäller. För mig ändrades dock detta snabbt, så mitt råd är att du inte tar några förhastade beslut.
Välkommen!
Tack så mycket, ska ha detta i åtanke. Ska försöka kolla runt lite mer här och se vad som faller i min smak.

Ludwig!

Jag tycker också att du skall kolla in vintageavdelingen. Det finns många godbitar där för dom pengarna!

Lycka till i din jakt!

Klockrent!

Till TS:
Välkommen!
+1 på den! Säger d'samma... Jag liksom du är born again klockentusiast och väldigt ivrig vad gäller köp av klocka. Dock är jag inne på dykare i 35-40 tkrsklassen. Hade jag köpt den klockan jag tänkte från början hade jag nog varit en aning missnöjd i dag. Har ändrats många ggr sedan dess o jag har nog fortf. inte bestämt mig till 100%, 98% kanske... Som sagt, låt det marinera ett par dagar och kolla gärna runt här o där -- sen slå till! Vänta tills ruset efter ny klocka lagt sig lite. ;)

Om man nu "älskar" armbandsur som du uttryckte dig, så borde väl inte en sleten Tissot som den på bilden vara utom budget?...

Tillbaka
Topp