Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har man tillgång till lägenheter/trappuppgångar i en innerstad kan du ju lätt ordna både ett och två kläd/fordonsbyten på kort tid smidigt. Gömma sig känns som minsta problemet, om det är välplanerat, precis som du skrev.Hoppas polisen får fatt dem. Det ska vara total nolltolerans mot sådan här grov brottslighet, polisen får mer än gärna använda våld för att ta fatt dem. Spontant känns det välplanerat om de faktiskt klarat sig så här pass länge utan att åka fast. Finns det kameror i området som kan ha fångat dem?
Polisen har väl fullt upp med att rensa upp bland de invällande "kulturberikarna" i Bergsjön och Biskopsgården och har inte tid med sånt här.Rånare med moped är 15 år och luktar kiss. Jag hade kört på mopeden med bilen så den inte hade gått att köra. Helt otroligt att det inte finns en polispatrull i närheten i centrala Göteborg. Avgå, Eliasson! AVGÅ!!!
Plexiglas om butiken säljer vintage![]()
I det fönstret som är sönderslaget hade de Rolex. Tittade häromdagen, kommer inte ihåg exakt vad som låg där. Men det var mer exklusivt än Submariners, har för mig jag komer ihåg en prislapp på ca 350000:-, kan inte komma på vilken modell det var.Polisen sa i Aftonbladet TV att de fått med sig 15-20 klockor och värdet "några hundratusen".
Stämmer, det fönstret är rolex dyrare modeller. Iallafall i fredags när jag gick förbi.Bergströms brukar väl ha 10-15 rolexmodeller i de fönstret? Sist var de väl vitgulds skydweller som var "värst". Detta var förra veckan, sen uppdaterar de väl skyltfönstret.. skönt att de inte rånade butiken med våld dock..
Alla var i Haga och käkade kanelbulleRånare med moped är 15 år och luktar kiss. Jag hade kört på mopeden med bilen så den inte hade gått att köra. Helt otroligt att det inte finns en polispatrull i närheten i centrala Göteborg. Avgå, Eliasson! AVGÅ!!!
Tror knappast de finns kvar i Göteborg.Ännu viktigare än tidigare att inte köpa ocertat från tjommar i GBG framöver...
Det har du nog helt rätt i...Tror knappast de finns kvar i Göteborg.
Dom klockorna är nog inte i närheten av Gbg och kommer förmodligen säljas utomlands.Ännu viktigare än tidigare att inte köpa ocertat från tjommar i GBG framöver...
klassisk tvåa på bollen.Dom klockorna är nog inte i närheten av Gbg och kommer förmodligen säljas utomlands.
antagligen där de bytade kläder och fordon!De verkar ha åkt upp till vår innergård på Kungshöjd och dumpat mopeden och kläderna. Sambon ringde och var lite ställd då hela gatan kryllade av poliser och en helikopter som cirkulerade ovanför huset. Det lustiga med det hela är att när jag kom hem sent igår, stod det två personer som inte riktigt passar in i vårt område och försökte ta sig in på innergården. Jag tänkte att någon kanske hade fest eller nåt.
Får se om man ska ta sig en liten vandring inne på gården och se om man hittar något
![]()