• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rån mot Rolexbutik

Tragiskt såna här saker, och jag tänker främst på personalens situation.
Och angående risken att bli rånad på en lyxklocka som Rolex tänker jag att det finns en potentiell risk att bli observerad och förföljd av skumma typer bara genom att ha besökt speciellt en Rolexbutik, om man har med sig en påse eller väska när man lämnar butiken.

Och angående risken att bli rånad på en lyxklocka som Rolex tänker jag att det finns en potentiell risk att bli observerad och förföljd av skumma typer bara genom att ha besökt speciellt en Rolexbutik, om man har med sig en påse eller väska när man lämnar butiken.
Iof OT men Scottish Watches hade ett bra avsnitt om just detta för ett tag sedan

Jag har själv alltid en väska för att undvika att dra till mig onödiga blickar. Kanske inte alltid hjälper men bättre än en papperspåse som det står KLOCKA på

Tillbaka
Topp