Hehe, finn ett till fel på den bilden som förklarar urets gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På fackspråk: Det saknas nåt högst däruppe på bilden...Hehe, finn ett till fel på den bilden som förklarar urets gång.
Tell us...
Ja 10 000 lär en service kosta iaf, minst. Och.då är.man uppe i vad en fin kostar med bra tavla.
Vad är det för sida?Det verkar som den har fått sig en renovering?
![]()
Padgram - instagram för Ipad.Vad är det för sida?
Det verkar som den har fått sig en renovering?
![]()
Max bor i Sthlm men kommer nog från SkåneDet där är väl Max på Nordic Watches i HBG.
Max bor i Sthlm men kommer nog från Skåne
Det verkar så. Gött att den har fått sig en renovering, det var den värd! (om det inte bara är utvändigt dom menar)Det där är väl Max på Nordic Watches i HBG.
Då har han flyttat upp. Var i hans lilla pörte i HBG för ett par år sedan och köpte en Sub åt en kompis.
Gött att den har fått sig en renovering, det var den värd! (om det inte bara är utvändigt dom menar)
Det verkar så. Gött att den har fått sig en renovering, det var den värd! (om det inte bara är utvändigt dom menar)
Det ser ut som dom har en del trevlig klockor, dock så vet jag inte så mycket om Nordic Watch. Någon som har handlat av dom eller som kan berätta något? Kanske dom till och med finns på forumet?
Tror inte han har gjort mer än att autosola hela boetten, usch! fulborsta länken, usch! samt att rätta till spiralen som låg fel på kaplansbilden. Resten är nog precis så risig som förr...
De flesta urmakare (som jag känner till i Sthlm) som fixar rolex har 2-4 veckors väntetid då jag kollade häromveckan.
Någon som har erfarenhet av hur säljaren är?