• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Röstning - HJÄLP! Välja färg på läderband

Vilken/vilka tror du ser bäst ut till Speedmastern?

• 1. Cognac

Röster: 27 25.2%
  • 2. Bourbon

Röster: 10 9.3%
  • 3. Marron

Röster: 20 18.7%
  • 4. Khaki

Röster: 27 25.2%
  • 5. Noir

Röster: 5 4.7%
  • 6. Bleu

Röster: 20 18.7%
  • 7. Gris

Röster: 14 13.1%

• Totala väljare
    107
Japp se några poster ovanför. Beställde ett Cognac i onsdags, det ska komma fram på måndag eftermiddag😊 Så nu lääängtar man till måndag för en gång skull🤪

Herregud, jag är ju blind.
Kul! Ser fram emot att se hur det blev.
Jag kommer hålla mig i linje med att jag jobbar med min egen självbehärskning.
Den 25:e smäller jag till på ett ”Terre” och ett blått mocka från Royal Straps (med KS-rabatt 😍).
Det blå ska sitta på min ”guld”-Seiko Sea Horse och Molequinet på min nyförvärvade GS56 🥳

Herregud, jag är ju blind.
Kul! Ser fram emot att se hur det blev.
Jag kommer hålla mig i linje med att jag jobbar med min egen självbehärskning.
Den 25:e smäller jag till på ett ”Terre” och ett blått mocka från Royal Straps (med KS-rabatt 😍).
Det blå ska sitta på min ”guld”-Seiko Sea Horse och Molequinet på min nyförvärvade GS56 🥳
Låter som en riktigt bra plan, ser fram emot bilder på dina band också framöver🤩

Kommer bli svinbra, ser fram emot bild i tråden. 👍🏽

Är just Molequin nåt ”top notch” vad gäller band? Vad gör dom intressanta? Bättre än t.ex. Hirsch på nåt vis?
De ligger rätt modemässigt, tänk Hermes. Bra i grunden men för mycket täckande plastlack på många av dem. Har man täckande lack kan man lika väl ha ett billigt plastband. Det är när vi kommer till olackade läder vi kan börja prata kvalitet.

Då var bandet hemma😊
ACCEF739-4EDE-4ACC-8A56-D7C29CA66E86.jpeg
D1A74CDD-19CF-4C17-AD29-1C2AD7437D03.jpeg
9CF6BC08-B7C8-4C27-85F0-EACB5E800761.jpeg
9D4D2807-BFCF-4A0A-AE56-FF71CE9B1966.jpeg

Gillar det bra mycket bättre än det mörka alligator som satt på innan. Sedan var det kanske något varmare i tonen än vad jag tänkt mig, men tycker ändå att det blev riktigt snyggt!

Då var bandet hemma😊
ACCEF739-4EDE-4ACC-8A56-D7C29CA66E86.jpeg
D1A74CDD-19CF-4C17-AD29-1C2AD7437D03.jpeg
9CF6BC08-B7C8-4C27-85F0-EACB5E800761.jpeg
9D4D2807-BFCF-4A0A-AE56-FF71CE9B1966.jpeg

Gillar det bra mycket bättre än det mörka alligator som satt på innan. Sedan var det kanske något varmare i tonen än vad jag tänkt mig, men tycker ändå att det blev riktigt snyggt!

Riktigt snyggt!
När jag pillat med min beställning så ser jag alternativet ”premiumspänne” finns, men jag kan inte Googla mig fram till hur de ser ut.
Vet ni?

Khaki var tusan magnituder snyggare än jag förväntade mig. Även noir skulle vara en personlig favorit tror jag för en bra kontrast mot guldet.

Tillbaka
Topp