Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bilden är dock missvisande på deras sida då det är den äldre där.Ser grymt fin ut, lääängtar tills på måndag! Härligt att du är nöjd med bandet också, tror det kommer passa mig perfekt!
Ja jag hörde det, men tar hellre den nya med nya loggan om den har AR!!!! Wow, det där såg riktigt jäkla trevligt ut måste jag sägaBilden är dock missvisande på deras sida då det är den äldre där.
Jag fick nya loggan på min.
Satte på ett läder idag.
![]()
Insert skiftar färg som fasenJa jag hörde det, men tar hellre den nya med nya loggan om den har AR!!!! Wow, det där såg riktigt jäkla trevligt ut måste jag säga![]()
Wow... den versionen är ju skitsnygg. Var lite tveksam på den svarta boetten, men ser bättre ut på din bild än produktbilderna. Bra val!Bilden är dock missvisande på deras sida då det är den äldre där.
Jag fick nya loggan på min.
Satte på ett läder idag.
![]()
Det är med moms. Är det utanför EU ska det läggas på 25% moms.Ehh, nu fick jag notan från UPS... 4031 kr! Hur kan det ha blivit så mycket för importkostnaderna? Hade räknat med runt 800 kr?
Någon måste räknat fel. Kontaktat ups?Ehh, nu fick jag notan från UPS... 4031 kr! Hur kan det ha blivit så mycket för importkostnaderna? Hade räknat med runt 800 kr?
Absolut, men 2374 kronor + moms blir ju 2 967 kr, så momskostnad på 593 kronor. Själva varan är ju redan betald.Det är med moms. Är det utanför EU ska det läggas på 25% moms.
Ja det känns så. Håller på och försöker ta mig genom deras formulär nu... Är det bäst att betala först så man får varan, och ta processen sen tror ni?Någon måste räknat fel. Kontaktat ups?
Blev 820 för mig.
Jag hade försökt komma i kontakt med dem först.Ja det känns så. Håller på och försöker ta mig genom deras formulär nu... Är det bäst att betala först så man får varan, och ta processen sen tror ni?
Tack för snabba svar!Jag hade försökt komma i kontakt med dem först.
Har de inget telefonnummer?
Om du väntar leverans idag så kommer budet oavsett om du betalar eller inte, men du måste betala innan du kan få paketet. Om budet kommer kan du kolla på fakturan som kommer med paketet, står specat där vad tullavgiften är.
Låter som någon skrivit någon siffra fel någonstans.
Nice, körde du via Joma eller Ash?![]()
Dåså, efter en liten chockartad start på dagen löste det sig bra, UPS var snabba och kostnaden landade på mer rimliga 840 kronor.
Här kommer lite bilder från min paketöppning. Valde som sagt den som alla verkar dissa, tvåton i svart och gul. Ärligt talat, jag tycker den är riktigt snygg! Inte alls så blingig tack vare den mattborstade ytan.
Länken tycker jag håller en helt okej kvalitet, inte så rasslig och med bra passform. Dock ihåliga ändlänkar, men det kan jag leva med för priset. Kommer nog leta efter något som inte är i tvåton för dagligt bruk dock. Kanske nato, eller MN.
Och så elefanten i rummet.. storleken. Med smala armleder trodde jag den skulle vara på tok för stor med 50mm L-L. Men nej, den sitter som gjutet, tack vare att luggarna är så böjda.
Bilder!
Leveransen skedde med UPS, Jetpack sista biten. Snabbt som tusan, beställde i onsdags och fick den från USA idag måndag. Imponerande.
Många lådor, inner- och ytterbox i trevligt material och ifyllt garantikort.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Härlig textur i tavlan, snygg design överlag.
Det kan nog bli fler Combat Subs framöver...
Ash, väldigt smidigt. Ja, förutom UPS tokiga felräkning av tullkostnader.Nice, körde du via Joma eller Ash?
Ja nån hade nog en dålig dag på jobbet... De kunde inte alls förklara det. Nåja, slutet gottSåg schyssta ut! Betalade just tullen på mina 2, 1432kr totalt, precis vad jag räknade med. Leverans beräknad till imorgon. Tokigt att det skiljer så mycket på importkostnader.
Skönt att det löste sig! Känns som att det hade kunnat bli en utdragen process!Ash, väldigt smidigt. Ja, förutom UPS tokiga felräkning av tullkostnader.
Ja nån hade nog en dålig dag på jobbet... De kunde inte alls förklara det. Nåja, slutet gott![]()
Härligt med en paketöppning, själv sitter man här besviken över att min leverans har blivit försenad...![]()
Dåså, efter en liten chockartad start på dagen löste det sig bra, UPS var snabba och kostnaden landade på mer rimliga 840 kronor.
Här kommer lite bilder från min paketöppning. Valde som sagt den som alla verkar dissa, tvåton i svart och gul. Ärligt talat, jag tycker den är riktigt snygg! Inte alls så blingig tack vare den mattborstade ytan.
Länken tycker jag håller en helt okej kvalitet, inte så rasslig och med bra passform. Dock ihåliga ändlänkar, men det kan jag leva med för priset. Kommer nog leta efter något som inte är i tvåton för dagligt bruk dock. Kanske nato, eller MN.
Och så elefanten i rummet.. storleken. Med smala armleder trodde jag den skulle vara på tok för stor med 50mm L-L. Men nej, den sitter som gjutet, tack vare att luggarna är så böjda.
Bilder!
Leveransen skedde med UPS, Jetpack sista biten. Snabbt som tusan, beställde i onsdags och fick den från USA idag måndag. Imponerande.
Många lådor, inner- och ytterbox i trevligt material och ifyllt garantikort.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bilder!
![]()
![]()
![]()
![]()
Allvarligt, sitter du och jobbar på en gammal hederlig skrivmaskin?![]()
Bilder!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, jag provade att nöjesskriva lite på den ett tag, men det låter ju som att man slår ihjäl någon för varje bokstav... nu funkar den mest som dekoration. Lite kul med en Seiko-skrivmaskin dock!Allvarligt, sitter du och jobbar på en gammal hederlig skrivmaskin?
NostalgiHehe, jag provade att nöjesskriva lite på den ett tag, men det låter ju som att man slår ihjäl någon för varje bokstav... nu funkar den mest som dekoration. Lite kul med en Seiko-skrivmaskin dock!
Trist att den blev försenad, min blev istället framskjuten en dag! Tack, håller med, blev glatt överraskad över passformen, inget överhäng. Är säker på att du också blir nöjd!Härligt med en paketöppning, själv sitter man här besviken över att min leverans har blivit försenad...
Hur som helst, jag tycker att den där såg riktigt fin ut! Snyggare på dina bilder än på produktbilderna, skönt gjup i tavlan. Satt riktigt bra på din handled! Kul att du verkar vara så nöjd. Nu blev jag ännu mer sugen på att få hem min!!
Du är min ende vänJag röstade på TT alternativet, bra val tycker jag![]()
Ser bra ut![]()
Bilder!
![]()
![]()
![]()
![]()
Grova 15,7-16. Detta är väl ungefär max vad som går att rocka utan att det ser löjligt utSer bra utVad har du för strl på handleden?
Jag fick en faktura på 1006kr från UPS. De verkar ta drygt 230kr i hanteringsavgift. Kan det stämma?
Trist att den blev försenad, min blev istället framskjuten en dag! Tack, håller med, blev glatt överraskad över passformen, inget överhäng. Är säker på att du också blir nöjd!
Du är min ende vän![]()
Haha, bromance