• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Raderad sälj annons för Panerai

Efe

Omega
2-Faktor
Nu måste det väl hänt något @Efe ?
Dessvärre har det inte varit så mycket att uppdatera på. Senaste månaden har i princip varit att jag mailat och frågat status en gång i veckan och fått svaret att de fortfarande undersöker saken och skyllt fördröjningen på julledigheten..

Nu idag har jag äntligen fått svar att deras ”investigation is concluded and the accounting department will process the refund in a couple of days”.
Hade tänkt avvakta lite med att uppdatera tills pengarna faktiskt landat på kontot men tänkte att jag lika gärna kan göra det nu när jag har fått bekräftelse från säljaren.
 

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Dessvärre har det inte varit så mycket att uppdatera på. Senaste månaden har i princip varit att jag mailat och frågat status en gång i veckan och fått svaret att de fortfarande undersöker saken och skyllt fördröjningen på julledigheten..

Nu idag har jag äntligen fått svar att deras ”investigation is concluded and the accounting department will process the refund in a couple of days”.
Hade tänkt avvakta lite med att uppdatera tills pengarna faktiskt landat på kontot men tänkte att jag lika gärna kan göra det nu när jag har fått bekräftelse från säljaren.
Slutet gott förhoppningsvis!
 

Efe

Omega
2-Faktor
Uppdatering:
Då har äntligen pengarna kommit in på kontot.
Fick även en rätt stadig bonus tack vare kronans svaga kurs mot euron, och därmed mer än vad jag betalade för klockan tidigare i mars 2022.

Det tog sin lilla tid men i slutet gott, allting gott. :)

Tackar alla som engagerat sig och @azcii som flaggade för replika certet!
 

Pentti

Omega
2-Faktor
Uppdatering:
Då har äntligen pengarna kommit in på kontot.
Fick även en rätt stadig bonus tack vare kronans svaga kurs mot euron, och därmed mer än vad jag betalade för klockan tidigare i mars 2022.

Det tog sin lilla tid men i slutet gott, allting gott. :)

Tackar alla som engagerat sig och @azcii som flaggade för replika certet!
Härligt att allting slutade bra till slut!! :)
 
Topp