• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rado hyperchrome

PCB

Audemars
denna måste jag ha
rado hyperchrome chrono
lär nog skapa åsikter:)

4de90a5ac668e9c3715bd95958ac85e0.jpg


eller denna om man vill vara lite mer diskret :rolleyes:

Rado_Hyperchrome_wrist_1_560.jpg
 

PCB

Audemars
fler som har rado?
hur är kvaliteten jämfört med andra i prisklassen?
är ju inga lågprisklockor,inte i min värld iallafall.
 

Lithium

Cartier
Inget jag direkt stör mig på. De har ju dessutom engagerat sig för att få datumet rakt istället för lutat.

Inte direkt raketvetenskap att få datumet rakt kontra vinkelrätt mot tangenten så det handlar mer om medvetet val av design snarare än engagemang.

Med det sagt tilltalas jag mer av att ha datumet på sniskan. Kanske för att jag är mer van vid att se det.
 

jhm

Panerai
Finns en riktig snygg Hyperchrome. De andra ser i verkligheten mest ut som leksaksklockor.

R32165102_1(1).jpg


rado_510.jpg

rado210.jpg
 

Urkul

Cartier
Rado D-star (R15762112), automatisk, keramisk boett och länk.
Stilren och snygg till ett skapligt pris, ypperlig dressare :woot:

ra070.jpg


R15762112_BXA.jpg
R15762112_RXA.jpg
 
Har två såna här när ändå rado verkar diskuteras fritt oavsett modell. Lite irriterande ändå att farsan valde denna x2 istället för 2x tudor subbar som Olov föreslog för honom.
image.jpeg
image.jpeg
Har alltid tyckt den modellen är riktigt cool. Tycker det är klockvärldens "lilla svarta", för både män och kvinnor. Kommer ihåg att de sponsrade tennis jättemycket på 90-talet när storheter som Pete Sampras och Stefan Edberg spelade och eftersom jag själv spelade tennis då, så etsade sig namnet fast. Vad heter just denna modell och vad går det på begagnade idag?
 
Har alltid tyckt den modellen är riktigt cool. Tycker det är klockvärldens "lilla svarta", för både män och kvinnor. Kommer ihåg att de sponsrade tennis jättemycket på 90-talet när storheter som Pete Sampras och Stefan Edberg spelade och eftersom jag själv spelade tennis då, så etsade sig namnet fast. Vad heter just denna modell och vad går det på begagnade idag?
Dom heter ceramica....
 
Topp