• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rally

Live nu :cool:

1645779492213.png

1645776154216.png

1645777007227.png

1645789381782.png

Senast ändrad:
Topp 3 för Toyota och en halv minut marginal åt båda hållen för Oliver...

Kul för Kalle att han leder igen, men tråkigt för Hyundai att Tänaks hybridsystem gick sönder när det inte verkar vara deras eget fel. Riktigt synd. Det positiva för dem är väl att bilen verkar snabb igen och att Neuville fortfarande är med i matchen..

Fasen vad härligt! Covid i familjen, även i kompisens familj, gjorde att det inte blev något för oss. Såg man bra?
Tråkigt att ni missade det!

Jag hann tyvärr bara klämma in ett kort besök på eftermiddagen / kvällen men absolut, man såg bra och kompisarna som var där hela dagen tyckte att det hade varit gott om plats även tidigare, trots att det förstås var mer publik då.

Jag hoppas tävlingen kommer tillbaka! Trots att det arrangerades ganska snabbt och kanske lite jäktat kändes allt väldigt välgjort och välplanerat.

Båda mina favoriter Kalle och Oliver körde riktigt bra, och även om tekniskt strul kostade Oliver några placeringar så är det ju positivt att han kom i mål och levererade några bra tider iaf. Både Tänak och Evans såg ju snabba ut också, men de har en del jobb om de vill komma ikapp i poäng, men säsongen är ju lång

Vilken thriller detta rally är.. kommer avgöras på power stage mellan Tänak och Rovanperä med mindre än 2 sekunders skillnad

Bonus: Solbergs bil

unknown.png

Tillbaka
Topp