• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rasslig rolex sin länk

Joakim

Sugen
2-Faktor
B1F240A7-0629-40AA-A770-720BADB7E28A.jpeg
F1FB307F-480D-45AB-B052-EF97FBE4AE7F.jpeg
0DD6DC35-7D56-4CB8-9A88-2E7442557CF7.jpeg
en god vän köpte son sin här på forumet för många år sedan. Nu har länken rasat, dykarförlängning (?), etc släpper. Kan det renoveras, eller är det ny länk som gäller? Tips på uris i Helsingborg som kan fixa?

B1F240A7-0629-40AA-A770-720BADB7E28A.jpeg
F1FB307F-480D-45AB-B052-EF97FBE4AE7F.jpeg
0DD6DC35-7D56-4CB8-9A88-2E7442557CF7.jpeg
en god vän köpte son sin här på forumet för många år sedan. Nu har länken rasat, dykarförlängning (?), etc släpper. Kan det renoveras, eller är det ny länk som gäller? Tips på uris i Helsingborg som kan fixa?
Tycker allt ser helt ut? Dykarförlängningen lär bara vara en snabb tillböjning. Yt finish är ju lätt att få till lite bättre så frågan är vad det är som stör? Människan verkar inte bry sig allt för mycket om man ser till all smuts. Smutsen gör att de slits klart snabbare.

Tycker allt ser helt ut? Dykarförlängningen lär bara vara en snabb tillböjning. Yt finish är ju lätt att få till lite bättre så frågan är vad det är som stör? Människan verkar inte bry sig allt för mycket om man ser till all smuts. Smutsen gör att de slits klart snabbare.
Den släpper när man knäppt ihop den på armen. Smutsen har jag påpekat utan framgång.......

Den släpper när man knäppt ihop den på armen. Smutsen har jag påpekat utan framgång.......
Har aldrig ägt en förlängning men har justerat en. Har för mig att man skulle göra den plattan närmast spännet lite kortare, dvs böja den lätt. Då snäpper de ihop fint igen.

Ska tillägga att jag fick bort hänget, fick den att klicka i den andra uppsättningen med hål men jag fick aldrig dykarförlängningen att klicka i sig själv som i den gamla tråden. Är det meck-dags igen kanske...?

@Joakim Kontakta mig gärna angående en länk du har, du går inte att kontakta via köp&sälj sidan då du har en låst profil (vilket inte är det smartaste om du vill få PM när någon vill köpa någon av sakerna du har ute till försäljning.

@Joakim Kontakta mig gärna angående en länk du har, du går inte att kontakta via köp&sälj sidan då du har en låst profil (vilket inte är det smartaste om du vill få PM när någon vill köpa någon av sakerna du har ute till försäljning.
Verkar vara en inställning jag aldrig noterat, prova gärna ett pm nu så att jag vet att det fungerar, tack!

Tillbaka
Topp