Loshin
Silver
Hehe, nej tyvärr inteAntar att nya Orisdykaren inte var med på rean?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, nej tyvärr inteAntar att nya Orisdykaren inte var med på rean?![]()
SantLigger i Göteborg. Tror stället i Halmstad heter Mårtenssons Ur.
@Fabian har ju en sprillans ny sådan till salu här på köp/sälj.Antar att nya Orisdykaren inte var med på rean?![]()
Länk till webbshopen fanns I något tidigare inlägg här..Verkar inte ha webbshop bara hemsida va?
Sant! Kul att man är göteborgare. .....Ligger i Göteborg. Tror stället i Halmstad heter Mårtenssons Ur.
Vad var det för klocka då? Longines också?Var också precis där. Hittade en klocka som jag fick fina känslor för till 50%. Nu saknas bara 14000:-
Jag har själv sneglat på samma modell! Får man fråga vad du fick ge för den?Inköpt för en vecka sen på magnussons!![]()
Kompletterar din sub braHämtade precis ut en Longines Evidenza som var 50% på det gamla listpriset.![]()
Du har väl hört radioreklamen? SMS:a LÅNAVar också precis där. Hittade en klocka som jag fick fina känslor för till 50%. Nu saknas bara 14000:-
Var på Magnussons igår och provade just den men köpte den inte. Fin!Hämtade precis ut en Longines Evidenza som var 50% på det gamla listpriset.![]()
16300:- men det var ju 30%, tror den kostar 24500:- på fredmans!Jag har själv sneglat på samma modell! Får man fråga vad du fick ge för den?
Du har väl hört radioreklamen? SMS:a LÅNA![]()
Bra köp@Golbica @Luciano Cau
Ett litet tips.
Svängde förbi Magnussons Ur idag, såg då att de precis startat en rea.
Köpte denna med 50% rabatt:
![]()
De har rabatt på en hel del, från 20-50%.
En del Oris, bland annat Oris Aquis 40mm med 30% rabatt. Även en del modeller från Longines, Maurice Lacroix och Frederique Constant.
30% rea på alla klockor från Alpina.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha gammal tråd såg jagBra köp![]()
Bra köp![]()
Hehe, det var ett bra köp. Klockan är borta sedan länge dockHaha gammal tråd såg jag![]()