Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget att befara Den sitter som en smäck på handleden!Mycket bra och välskriven recension.
En Pelagos vore kanske nåt... men befarar den skulle kännas aningen tjock och hög.
Tack för en trevlig recension som var rolig att läsa + många bra bilder! Vad tycker du om den tidiga versionen (2-line) kontra denna? Jag upplever att texten är lite störande, förutom det är den heltrevlig.
Så snygg, men så tjock. Hur känns tyngden? Det är ju ändå titan, så den borde väl inte vara så tung?
Jag vet faktiskt inte. Försökte leta lite på internet men hittade faktiskt inte.
Baklocket är stål och verket väger lite så den är inte superlätt. Bekväm trots sin storlek skulle jag säga.
Vad gället tjockleken är det inte så farligt. På armen inte alls ett problem utan snarare en "feature"
Vad jag minns så satt min Pelagos perfekt och tyngden var absolut inget som var ett problem. Det var den perfekta klockan när det var sol och bad på schemat.Så snygg, men så tjock. Hur känns tyngden? Det är ju ändå titan, så den borde väl inte vara så tung?
Bra skrivet! Bra balans med + och så lite -
Största skillnaden mot en submariner Rolex?
Oerhört detaljerat och välskrivet. Stort plus i kanten för alla grymma bilder också!
Tack!En riktigt välskriven och trevlig recension med fina bilder! Jag har haft en Black Bay Heritage med ETA-verket och funderade på en nyare Heritage men nu blev man ju sugen på en Pelagos istället
Tackar för en välskriven recension med snygga bilder. Gillas ordentligt samt nyttig uppföljning. Man blir uppslukad av all kunskap och nörderi på ett positivt sätt! Testade pelagosen med blå tavla på nymans häromdan och kan bara säga snyggt jobbat Tudor, lite fräckare, lite mer rebellisk?
Ett givet köp om mina handleder inte vore så små.
Tack själv!Mycket välskrivet, den svarade på många av mina egna funderingar!
Tycker att författaren förtjänar ett tack trots att det gått ett tag sedan recensionen skrevs
Hej!Grym recension, välskriven och snygga bilder!
Claspen är riktigt intressant tycker jag, spännande och se om den används till några av deras andra klockor...
Jag går i köptankar på en Pelagos. Så ett stort tack för din detaljerade beskrivning av klockan. Tvekar mellan den och nya seamaster.Grymt välskrivet! Tack