• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Recension av BlackBay - 58

Tackar.
Nu när de dragit ner storleken är modellen klart intressant. Dock stört mig på nitarna, viste inte att de dessutom är fejk, extraminus men ingen dealbreaker om det övriga är bra.
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Känner precis som dig med dom gamla efter ha flippat två st. Riktigt sugen på denna men hoppas även på att det kommer ut en röding nästa år :)
 

Loshin

Panerai
Tack för en bra recension och fina bilder @Fixxxer

Jag håller med, det är en grym klocka.
Mycket nöjd med min:)
20181017_141056.jpg
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Snyggt jobbat @Fixxxer :) Lyckades få klämma lite på den här och kan bara instämma i att det känns som en väldigt bra och lyckad klocka. Inte svårt alls att förstå uppståndelsen över denna modell.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tack för en bra recension. Jag tycker det är en fullträff av Tudor att dra ned storleken en aning. Jag är säker på att storleken på den gamla varit en dealbreaker för många potentiella köpare.
Nu väntar jag bara på att de släpper en i samma storlek men med snowflakeindex (fyrkantiga) för att matcha visarna.
 

Biskopen

Cartier
2-Faktor
Tack för en mycket läsvärd recension, bilderna blev inte så dumma heller! ;)
Riktigt snygg klocka med bra storlek som Tudor lyckats skapa.
 

phant0m

Omega
2-Faktor
Tack för recensionen!
Provade förra modellen och tyckte den kändes för tjock men den här ser ju ut att vara perfekt.
 
Senast ändrad:

lofgreno

Audemars
Nu vart man ju inte mindre sugen direkt. Tror den skulle banne mig sitta perfekt på mig också med mina 17.5 cm´s handleder.
Tack för en bra och lagom lång recension!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Jag tänkte lägga till något om att det kan kännas som en lite väl positiv recension, men jag menar verkligen att klockan för mig är en fullträff. Ha i åtanke att jag alltid gillat Black Bay och ägt flera stycken.
 
Topp