• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Recension av Christopher Ward C65 Trident Diver (Video - Engelska)

L.D

Omega
Blev riktigt sugen på en trident c65 gmt.. :)
HETT TIPS!

Christopher ward har på gång två nya versioner av C65, en Pepsi GMT och en vanlig där de har designat om den och tagit bort siffrorna. Automatur istället för handdragna. De ska komma i början av 2019 enligt deras egen tidskrift. Rekommenderar att invänta dem, tror de kommer vara riktigt fina.

IMG_0296.JPG
 

Amzoo

Breitling
Första gången jag såg den så kändes den inte så speciell då jag föredrar större dykare. Dock så har den växt på mig så kanske min första CW blir en c65 istället för en c60 :)
 
Senast ändrad:

Pasque

Omega
Den ser ju riktigt trevlig ut, har dock fortfarande inte riktigt kommit över loggan! Känns som den är lite väl stor..
 

Therango

Omega
Håller med, är inte helt såld på loggan heller, men har blivit riktigt sugen på GMT versionen.. Den ser riktigt trevlig ut!
 
Topp