• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Recension Casio G-Shock G-Steel GST-W110D-1AER

seikoswede

Panerai
Får väl hitta på något kul med min när jag får hem den!:cool:

Tack för köpinspirationen yonsson! Eller inte!;) Skulle ju köpa Seiko igen men så går det när man hänger här på KS.

Trevlig Söndag!

Jim
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Suverän recension och alltid roligt att få en liten bakgrundshistoria om modellen också.
Håller även med @seikoswede , får ofta inspiration av dina bilder och texter och det är även lärorikt.
Vet du förresten om gummit går att köpa löst?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Suverän recension och alltid roligt att få en liten bakgrundshistoria om modellen också.
Håller även med @seikoswede , får ofta inspiration av dina bilder och texter och det är även lärorikt.
Vet du förresten om gummit går att köpa löst?
Tack! Jag utgår från att det går att köpa gummi löst men jag har inte frågat.
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Fantastisk recension som vanligt, jag som har haft en G-Shock tidigare hade inte en aning de gjorde metallversioner.
Ännu en dag man lärde sig något nytt:)
 

tojjetok

Cartier
Köpte två klockor här igår på KS sedan läser jag denna, hittar den på cyberphoto och med 20% , snart ligger den väntar på uthämtningsstället =)
 
Topp