Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haft min i ca 4 månader nu. Funderade på att flippa den då jag tyckte den satt dåligt på handen men efter borttagning av en länkbit sitter den perfekt och är en keeper så enkelt det kan varaGrym recension och snygg klockahärligt diskret.
Vad är detta för ref? Är det någon customization på den?
![]()
Nej, ser inte heller dom. Photobucket-relaterad-olycka. Samma som på många andra forum.Är det bara jag som inte ser bilderna i denna tråd?
Samma här... :-(Nej, ser inte heller dom. Photobucket-relaterad-olycka. Samma som på många andra forum.
Finns det någon med en Explorer 39mm som har en handledsomkrets på runt 19cm? Jag har rätt så grova handleder och undrar hur en 39mm Explorer skulle sett ut på min arm.
Skicka gärna en bild i PMLite sen på bollen men jag prövade en idag. Har ca 18,5 och den upplevdes absolut inte liten, kan skicka en bild om du vill.
edit: Grym recension!