• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Referenskoll - Exclusive-chrono

Kaptenens

Cartier
Pledge Member
Någon på senare tid som handlat där? Håller på kollar igenom deras sortiment nu och deras Rolex sortiment ser mycket lovande ut
 

mkejz

Breitling
Tjena ligan! Jag (nybörjare) har hittat en omega speedmaster pro på exclusive-chrono.com som jag funderar på att köpa. Ser att vissa av er har talat gott om både hemsidan och Sven tidiare, vill ni dela med er mer av er upplevelse? Kan man lita på att klockorna är riktiga och att allting stämmer? :) tack så mycket! #orolig
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Jag vill varna för denna handlare. Jag köpte en SD4000 som skulle vara 99,99% ny och fullset. När jag fick klockan så saknades diver extension länken och klockan var allmänt smutsig och kändes inte 99,99% ny. Den var dåligt packad dessutom och ett litet under att den kom fram utan skador på box mm. Han vägrar såklart kompensation för att han säger att det på bilderna är det som följer med.

Läs här om andra som också råkat illa ut av denna handlare:
https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=395469
 
Topp