• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Reklam

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Mycket plojreklam och annat, brukar inte vara sån här nivå. Någon ändring som gjorts?
Screenshot_20210615-191813_Chrome.jpg
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
För övrigt så borde du inte beklaga dig. Det hade kunnat vara så mycket värre. Du hade kunnat vara en medelålders man som försökte använda Facebook utan att bli kränkt av reklam för potensmedel, hörapparater, och testosteronboosters... 😭
Screenshot_20211204-060151.png
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Är inte det baserat på sökhistoriken då? 😁❤
På KS är det baserat på surf- och sökhistorik tror jag. Men jag vet inte riktigt hur det funkar på Facebook. Ålder och kön väger tungt iallafall men jag tror de använder diverse andra snedtänkta metoder för att profilera en också. Uppgivna intressen och beteende på Facebook osv...
 

rickards

Rolex
2-Faktor
På KS är det baserat på surf- och sökhistorik tror jag. Men jag vet inte riktigt hur det funkar på Facebook. Ålder och kön väger tungt iallafall men jag tror de använder diverse andra snedtänkta metoder för att profilera en också. Uppgivna intressen och beteende på Facebook osv...

Facebook är festligt. Fyllde 40 i somras och sen dess vill Facebooks algoritmer vill att jag ska handla allt jag behöver på Dressmann 😁 Och då har jag inte varit inne i en Dressmanbutik de senaste 10 åren överhuvudtaget.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Ja eller så säljer man reklamplatser för rätt peng mot relevant underforum/målgrupp i stället för affiliate-reklam/adsense och tjänar mer pengar.
 
Topp