• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Resa till Dubai tips

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

M3a

Basic
2-Faktor
Hallå Klocksnack,
Jag och brorsan min bokade spontan resa nu till Dubai. Vi är två 25 åringar som åker och skulle mer än gärna vilja ha tips på aktiviteter och andra råd vad man bör se/uppleva samt passa sig för. Vi skulle mer än gärna vilja åka lite öken rally samt besöka höga byggnader, hyra sportbil? Finns det kanske någon klock återförsäljare som man bara måste besöka? Skriv av er ni som vart där, tack!

Snåla inte när ni bokar tur ut i öknen iaf, jag åkte en sån ökenkörning + 4-hjuling I öknen + middag i öknen grej. Fy satan så dåligt det var, nån riktig budget version jag åkte på tydligen. Ökenkörningen var kul, resten hade jag gärna skippat.
Vattenlandet ute vid Atlantis var riktigt grymt och långt över förväntan, sjukt nice att fördriva en dag där.
Att hyra sportbil har jag ingen erfarenhet ifrån Dubai men har gjort på andra ställen i världen och det är dyrt, men så värt det. Snåla inte, hyr något brutalt ;)

Snåla inte när ni bokar tur ut i öknen iaf, jag åkte en sån ökenkörning + 4-hjuling I öknen + middag i öknen grej. Fy satan så dåligt det var, nån riktig budget version jag åkte på tydligen. Ökenkörningen var kul, resten hade jag gärna skippat.
Vattenlandet ute vid Atlantis var riktigt grymt och långt över förväntan, sjukt nice att fördriva en dag där.
Att hyra sportbil har jag ingen erfarenhet ifrån Dubai men har gjort på andra ställen i världen och det är dyrt, men så värt det. Snåla inte, hyr något brutalt ;)

Tack för tipsen, har sett minst 10st öken körningar nu när man googlat lite. Bästa är kanske om man frågar dom i reception på hotellet vad dom rekommenderar. Hyr mer än gärna en sportbil då jag aldrig gjort det förut men denna resa ska det spenderas pengar på. :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp