• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Reste med en klocka, kom tillbaka med två...

meo_swe

Audemars
Alltså detta forumet!
På en arbetsplats, skola eller ett normalt forum skulle psykjouren ringas efter ett sådant inlägg, men här blir alla jätteimponerade över vilket story och vilken klocka. Likaså jag.
FY FAN VA BALLT! Säljer du någonsin den klockan kommer jag leta upp dig och kidnappa dig alá Greger med en lax!
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Kul historia. 150 dollar, då borde han ha blivit nöjd. Kan du läsa veckodagarna? Vad heter språket?


Ja jag har för mig att jag köpte min första seiko för drygt 250 så han borde varit nöjd, därför jag hade svårt för att pruta. Det är faktiskt arabiska, vilket jag inte kan läsa ;) Men det växlar mellan engelska och arabiska så det är lugnt! Blev själv förvånad (och glad) när jag trodde att det var nepalesiska, men tyvärr.
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Alltså detta forumet!
På en arbetsplats, skola eller ett normalt forum skulle psykjouren ringas efter ett sådant inlägg, men här blir alla jätteimponerade över vilket story och vilken klocka. Likaså jag.
FY FAN VA BALLT! Säljer du någonsin den klockan kommer jag leta upp dig och kidnappa dig alá Greger med en lax!

Gregerkidnappar du mig så lovar jag att du får klockan (men du måste filma allt)!
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Riktigt kul och minnesvärd historia, klockan lär påminna en om det varje gång man sätter på sig den.
Det är så det ska va :)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Ja jag har för mig att jag köpte min första seiko för drygt 250 så han borde varit nöjd, därför jag hade svårt för att pruta. Det är faktiskt arabiska, vilket jag inte kan läsa ;) Men det växlar mellan engelska och arabiska så det är lugnt! Blev själv förvånad (och glad) när jag trodde att det var nepalesiska, men tyvärr.
Förresten hade jag nog i saneringen skrotat gummibandet (sanitär ohälsa) och satt på ett snyggt brunt mocka eller dylikt.
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Förresten hade jag nog i saneringen skrotat gummibandet (sanitär ohälsa) och satt på ett snyggt brunt mocka eller dylikt.

Ja jag går i samma tankar, det luktar skitkonstigt trots väldigt mycket tvättande, kokande och frysande. Ska fundera lite på vad jag vill ha, jag gillar gummit förvånansvärt mycket.
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Underbart! Vilket fantastiskt minne att ha.
Nepal är ett härligt och lite magiskt land. Besökte du Freak Street? Döpt efter alla pårökta västerlänningar som hängde där.
 
Topp