• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Restips! NY, Miami, Charlotte.

Testa min favoritrestaurang. Boater’s Grill I No Name Harbor. Mitt Ute i djungeln men bara ett stenkast från downtown Miami
Key biscayne… fantastisk Ö precis utanför Miami.

Men Boaters grill är inte något jag skulle rekommendera. Du sitter i platsstolar, käkar på plastbord och får ölen i plastmugg. Enda restauranger för sig är en fin utsikt.

The River Oyster i Brickell har fina skaldjur och så klart - ostron.

Brickell är i övrigt värt ett besök i mitt tycke, här finns bra shopping och god mat.

Edit: bilder från i våras
Edit 2: Miami alltså :)

Bilagor

• A08086CB-70DC-47F9-97E2-98E8E0DAA1AA.jpeg
    A08086CB-70DC-47F9-97E2-98E8E0DAA1AA.jpeg
    550.3 KB · Visningar: 6
  • 491DFB32-3B48-46D7-BD40-E69185A7AA16.jpeg
    491DFB32-3B48-46D7-BD40-E69185A7AA16.jpeg
    494.9 KB · Visningar: 5
Key biscayne… fantastisk Ö precis utanför Miami.

Men Boaters grill är inte något jag skulle rekommendera. Du sitter i platsstolar, käkar på plastbord och får ölen i plastmugg. Enda restauranger för sig är en fin utsikt.
Det är charmen! Genuin kubansk mat. Ett annat alternativ på KB är turistfällan Rusty Pelican. Fabulös utsikt, alldeles för dyr mat och hemsk servering.

Va ett par år sedan man va i Miami beach nu. Hade hyrbil ner till key west, men när vi kom tillbaka till Miami var det helt bedrövligt att parkera.
Säkert en riktig turistfälla men gillade atmosfären på espanola way. Många små restauranger att välja på.

Tillbaka
Topp