• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

-RI-

Köpte två klockor på distans av @-RI- och det var lika smidigt som alltid, detta är en goodguy som ni kan lita på👌

Då var det dags igen, blev ett byte med grymme @-RI- och det gick supersmidigt som alltid! 100% GG såklart👍

Sålde en klocka på distans till @-RI- .
En snabb och smidig affär samt en mycket trevlig köpare så 100% GG i min bok 👍.

Jag har sålt lifestyle med smidig betalning. Det är en av flera affärer som vi har gjort och oavsett om det är klockor eller kläder har det alltid fungerat väldigt smidigt. :)

Bytt en Synchron military med @-RI- vilket var en angenäm affär. Klockan precis som beskrivet, bra packat, snabb leverans och väldigt trevlig kommunikation. Kan bara rekommendera. 100% GG!

Köpt klocka på distan av @-RI- Snabbt skickat och välpaketerat.
Upptod dock ett litet problem med klockan jag köpte som säljaren hanterade föredömligt. Tvekar inte att gör fler affärer i framtiden. 100% GG!

Börjar så smått bli stamkund hos Mr @-RI-, ytterligare en klocka köpt med mycket god och trevlig erfarenhet! Allt som utlovat, snabbt skickat och mycket väl paketerat! Tvekar ej att göra fler affärer, rekommenderar varmt. 100% GG.

Genomfört ett byte på distans med @-RI- där jag även la en mellanskillnad mellan klockorna. Otroligt smidig och snabbt byte med tydlig och snabb kommunikation. GG

Övertalade 🙃 denna trevliga gentleman att sälja ett mycket trevligt ur till mig på distans.
Mycket trevlig och reko på alla konsters vis.
Gör gärna fler affärer i framtiden.
💯 %GG

Ännu en affär genomförd med @-RI- .
Ett klockbyte denna gång och lika smidigt och trevligt som tidigare. Varma rekommendationer från mig, 100%GG 👍.

Köpt av @-RI- på distans.
Denne mycket trevlige forummedlem såg till att köpet blev så smidigt som möjligt och svarade snabbt och ärligt på mina frågor.

Ovanpå allt gjorde han sig besväret att genomföra en extra mätning i timegrapher för att bekräfta min fråga om tidshållningen.

Det blev en väldigt fin klocka som levererades både snabbt och väldigt välpaketerad.
Skulle inte tveka att göra affärer igen. En Goodguy till 200%!

Tillbaka
Topp