• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Richard1987

Har just genomfört en bytesaffär med @Richard1987. En modern quarzdykare från min sida mot en vintagekronograf, bytet skedde rakt av värdemässigt. Snabb och trevlig kommunikation, välpackad vara, allt enligt beskrivning. En trevlig affär rakt igenom, definitivt en GG!

Köpt parfymer av Richard, snabb & trevlig :)
EC489ADF-E4E2-4D61-B5CA-CC0C423C5A11.jpeg

Köpte lifestyle av Richard. Snabb och tydlig kommunikation. Smidig affär. Tvärnöjd!!
Good guy helt klart!!

Sålde ännu en gång god doft till @Richard1987 på distans. Blixtsnabb betalning och mycket trevlig att ha och göra med som alltid 🙌. Tråkigt nog strula Postnord med leveransen men Richard hade ett tålamod i världsklass. Tack för det. Utan tvekan 100% GG i min bok!

Köpt god doft av @Richard1987 på distans. Snabbt skickat, mycket valpaketerat. Super trevlig att göra med och allt var helt enligt beskrivning. En mycket snabb och smidig affär. 100% GG i min bok!

Tillbaka
Topp