• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Richie

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en iPhone av @Richie
Snabb på att svara och även snabb leverans, utmärkt att ha göra med :)
D197DCD3-03C0-4D27-A9BA-9C861079D795.jpeg
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Köpt klocka av @Richie.
Kommunikation var trevlig, snabb och smidig och klockan skickades välförpackad och i precis det skick som beskrivits.
I detta fallet glömdes ytterboxen skickas med men det löste Riche omgående.
Han skickade dessutom med några natoband som plåster på såren :)

Behöver jag säga att detta är något annat än en Goodguy av rang?
 

rm83

Panerai
2-Faktor
Köpte en Breitling av Richie. Snabb leverans, välförpackat och allmänt grymt! Rekommenderas!
 
Sålt en 214270 F2F till Richie. Rak och smidig i kommunikationen, inget snack. Trevlig och ödmjuk kille, 110% good guy och skulle inte tveka att göra affär med honom igen!

//M
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt Lifestyle av @Richie. Snabbt skickat, välpaketerat och allt enligt beskrivning. Mycket trevlig kontakt via PM. Rekommenderas varmt att göra affärer med. 100% GG!
 

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Köpt Seiko på distans av mr. Så väl paketerat att PostNord med trygghet hade kunnat frakta vinglas i dito emballage riskfritt.
Ärligt beskriven vara och trevlig kommunikation, GG såklart!
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt mer Lifestyle av @Richie. Återigen en klockren affär från början till slut. Välpaketerat, mycket trevlig kontakt och allt var helt enligt beskrivning. Har mina varmaste rekommendationer! 100% GG.
 

Patrik Sinn

Cartier
2-Faktor
Köpte en Breitling av Richie. Snabb och enkel kommunikation. Bra packeterat, inga konstigheter. Gör gärna affär igen.
 

Svävaren

Omega
Haft äran att köpa en klocka på distans av @Richie och har upplevt en trevlig och tillmötesgående kontakt samt en välpackad försändelse. Rekommenderas varmt!
 
Köpt en mycket fin klocka i 40k-klassen av Richie F2F.
Korrekt beskrivning, mycket trevligt bemötande, och trevligt möte F2F. Allt gick smidigt och Richie är grym att ha att göra med. 100% Good Guy!
 

Axlet

Breitling
Jag köpte en SKX009 av honom. Riktigt rutinerad och gjorde det sjukt smidigt genom hela affären. Väldigt trevlig också!
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt trevligt Lifestyle av @Richie på distans. Mycket snabbt skickat och välpaketerat som vanligt. Allt var helt enligt beskrivning. Inte första affären med @Richie och definitivt inte den sista. 100% GG i min bok!
 
Topp