• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ricrob doin Paris! (bildtung)

Ricrob

Patek
Tack för alla fina kommentarer! Paris är verkligen en drömstad och jag längtar redan tillbaka! Som ngn sa i min "pre-Paris-tråd" så var det ingen fara att sporta Rolle, då det formligen vimlade av feta klockor på armar överallt..:wideyed: Sprang på en Memovox direkt på flygplatsen CDG och sen fortsatte det bara.. Bästa var när vi satt och läskade oss på Champs Elysée (stavning?) och det satt en herre på min högra med en 116610LV och en svettig kostymkille på min vänstra med Porsans rosa dröm på armen! Klockstråken är som ni ser/sett galna men ganska stiffy som vanligt men på Lafayette var det riktigt mysigt att strosa runt bland montrarna, kolla klockor i miljonklassen och mötas av leende expediter som gärna visade och pratade engelska. Attityden i stort var verkligen inget att klaga på, då den enda på hela resan som var snorkig var en tjej på CDG när vi skulle hem och det är ju inte så konstigt, hon var ju ledsen för att vi skulle åka.. Annars fick min fru leenden och glada kommentarer när hon pratade skaplig men knackig franska, vilket inte hände när hon bodde där för +10 år sedan, så det kan hända att de har börjar tänka till lite..? Det var tämligen svindyrt att äta och dricka men i övrigt rekommenderas Paris varmt och sniglar också (men välj små)! :)
 

Ricrob

Patek
Bra bilder!! Nu har du haft Rolle ett tag va ska du köpa nästa gång? ; )

Jag tror att det blir till att behålla min 16613 ett tag till och ev köpa ngt nytt semi-budget, annars blir det Rolex igen faktiskt.

Jävligt nice reportage!
Du hittade inget "mögelparadis" som Burlington i London?

Tackar! Nej och ärligt talat letade jag inte heller.. Mögel-safari får ngn annan ta hand om! ;)
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Schysst reportage! Snygg Zenith men knappast den snyggaste...

IMAG0072-1-1_zpsbcad9256.jpg


;)
 
Topp