Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du hade rätt igår... 6 sidor blir svårt ..... såååTvå bilder i varje lucka har jag råd med!
![]()
Det är ju inte ens betalnings”tvång” på fredagarna... Även om det såklart gillas!!!Bara fem sidor? Kom igen nu mina damer och herrar. 10kr och lite julpynt har ni alla råd med. Skänk lite pengar till BCF annars skriver jag till tomten så ni alla får kol i julklapp.![]()
Jag vetDet är ju inte ens betalnings”tvång” på fredagarna... Även om det såklart gillas!!!
Du kan ju alltid redigera när du vaknat.![]()
Suddigt och dant och utan julmotiv men på hemväg är jag och tekniskt sett är det den femtonde tills jag somnar och julpynt har jag sett hela dagen och ny klocka har jag så jag tycker nog allt att denna post passar här.
Det hade jag kunnat göra om inte du citerat, men jag hade inte gjort det även om jag kunnat.Du kan ju alltid redigera när du vaknat.![]()
Även om du kunnat göra det du gjort har du ändå inte gjort det du kunnat göra för kan man inte göra det man gjort kan man inte göra nånting (kunde sagts och gjorts av salige herr Rolle StoltzDet hade jag kunnat göra om inte du citerat, men jag hade inte gjort det även om jag kunnat.