Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, ja något fel är det när man har små ställen som man kan ha en klocka. Brukar för övrigt ha en extra klocka på jobbet om jag vill ha en enklare eller så inför ett möte.Perfekt att ha klockor undanstoppade lite varstans
Kallas visst smygklockning![]()
Har du också en sån?Hahaha, ja något fel är det när man har små ställen som man kan ha en klocka. Brukar för övrigt ha en extra klocka på jobbet om jag vill ha en enklare eller så inför ett möte.
Ja!! Det är samma lika jag har ligger i lådan på jobbet när man inte vill visa att man kör en Rolex för vissa kunderHar du också en sån?
![]()
Det bästa med knark är att det sällan kommer i glas...Bilden är ju ngn timme gammal. Men tro det eller ej men jag suger på samma jävla glas fortfarande..
![]()
Skulle gått på knarket istället...
Affe i vatten säger jag vara.Det bästa med knark är att det sällan kommer i glas...
Så gör om gör rätt![]()
@Affe ...!Affe i vatten säger jag vara.
Gone but not forgotten
Fy fan...Planet 2h sent, i bästa fall kommer jag hem 01. Kul fredag
![]()
Så sant så!Gone but not forgotten
Tur det finns vin i plastglasFy fan...
Om det funnits en ogilla-knapp!
Dubbelt upp, gottHär håller vi oss till mello...
![]()