Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Vet ej vilken tillverkare som gjort bandet. Det är stämplat Lizard Handmade in Italy.Fantastisk klocka! Måste fråga, vad är det för band du har på den?
Pratade med en vän igår. Eller kanske föredetta vän. Han skickade ett sms med #endoffriendship till mig när jag råkade nämna att jag inte lyssnat på den senaste Podden...
”Podden”?! Podcast? Varför heter det så? ”Pod”... Heter inte de nya headsetet från iPhone också något med ”Pod”...
Vafaan.. Jag har ju nätt å jämt börjat utnyttja Spotify!! Tidigare så spelade vi banne mig samma musik på Spotify som finns i CD samlingen..
Men nu har jag lärt mig. Så vem vet.. Är iofs lite skeptisk till det här med ”on demand” hela tiden. Allt från radio,tv och film ska streamas när man själv vill..
Nä, tacka vet jag när ”De fattiga och de rika” eller ”Rich man poor man” (som den heter i original) gick på TV i min ungdom. Då fick man banne mig sitta bänkad när veckans avsnitt gick annars gick man bet. Fanns ju inte ens VHS då...
Numera så bränner folk en ny seriesäsong på ett par kvällar!!
Nä, det var bättre förr!! Allt var bättre förr!! JAG var definitivt bättre förr!!
Nåja! Jag var ju tvungen att kolla vad han tjatade om, han min ”exvän”.. Såg ett litet klipp med @Molle !! Blev lite sugen på Seiko. Så det blir PADI idag,i alla fall till en början...
![]()
Passar väl bra då Molle var delaktig i gruppköpet på denna. En annan Seikofantom var också inblandad, @yonsson som ju dessutom också är Podfantast. Vad fan är det här?! En jävla konspiration??? Jaaaa! Jag SKAAAA lysstna. Jag lovar!!!
Som vanligt raljerar jag lite... Har ju faktiskt lyssnat på ett par Poddar.
Dessutom har jag googlat upp att det heter Podcast för att det är en mix av iPod och Broadcast. Tydligen så var Apple med sin iPod bland de första att ha stöd för den typ av ljudfil som Podcastare använder sig av. Tänk vad man kan lära sig...
Får väl bjuda @Denke på lunch idag så kanske jag får ett #stillmyfriend sms istället..
Vem vet.. kanske blir jag frälst..;-)