• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 1/4 ”Det där med OWG var ju inte så dumt!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Får nog krypa till korset.. Det är jäkligt najs med bara en klocka. Det spar sjukt mycket tid. Ingen valångest utan bara tjoff på med den liksom.
Även om jag bangade i slutet så är jag inte sämre än att jag kan ändra mig.
Kör nog på Speedyn hela helgen!!
4B6AFE97-1904-4525-A7AB-4EBF9E0E8276.jpeg

FAAAAN HELLER!!! APRIL APRIL!! Om det nu var några som trodde på ovanstående så är ni sannerligen dumma sillar ;-)
Det är inte ens en ny bild på Speedyn, den ligger långt in i kassaskåpet!!
Nä mina vänner!! Här blir det lite lite fredagsgüld idag. Kör lite 70-talsdoftande Glashütte idag!!
B1DE91A2-3D9C-4EF8-B322-6106DA606B9B.jpeg

I alla fall till att börja med. Men det ÄR ju faktiskt fredag så det kan bli lite Panerairaj senare…

Bra kämpat ni som tog er igenom hela OWG march!! Jag tror iofs att ni ljuger hela bunten…:)
Men njut helgen med så mycket klockor ni bara orkar!!

Oavsett OWG finishers eller inte så önskar jag er alla en härlig helg.
Ta hand om varandra!!

Det här med att vara OWG var riktigt skönt måste jag säga! Håll utkik på K&S, kommer att dyka upp klockor där vad det lider, b.la. min gröntavlade Day-Date, samt lite annat smått och gott!

4F744929-F218-40D1-AF45-8772D01D8FB6.jpeg

Näääää….skoja bara, April-April, byter faktiskt till den obligatoriska Fredagsklockan! Nu ska jag snart sticka iväg och hämta/köpa ett par fälgar som jag hittat på Blocket till bilen som ni skymtar i bakgrunden 🤘

1AB6AEFD-4EE8-4CE5-BDC1-5460B512CA0E.jpeg

79A6CC7A-DB71-4381-9C6C-09283B1DF86D.jpeg

Senast ändrad:
66895860-7781-43CE-83D8-4EA357EA46BD.jpeg
Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. April april din d…. …. ! Många av Er kommer säkert att blir lurade idag. April månad är faktiskt också historisk för många ”äpplefantaster”. 1 april 1976 startades Apple Inc av Steve Jobs, Steve Wozniak och Ronald Wayne. Ha nu en riktigt trevlig helg. Glöm bara inte bort Era nära och kära . Ha´re//🧐

Senast ändrad:
Får nog krypa till korset.. Det är jäkligt najs med bara en klocka. Det spar sjukt mycket tid. Ingen valångest utan bara tjoff på med den liksom.
Även om jag bangade i slutet så är jag inte sämre än att jag kan ändra mig.
Kör nog på Speedyn hela helgen!!
4B6AFE97-1904-4525-A7AB-4EBF9E0E8276.jpeg

FAAAAN HELLER!!! APRIL APRIL!! Om det nu var några som trodde på ovanstående så är ni sannerligen dumma sillar ;-)
Det är inte ens en ny bild på Speedyn, den ligger långt in i kassaskåpet!!
Nä mina vänner!! Här blir det lite lite fredagsgüld idag. Kör lite 70-talsdoftande Glashütte idag!!
B1DE91A2-3D9C-4EF8-B322-6106DA606B9B.jpeg

I alla fall till att börja med. Men det ÄR ju faktiskt fredag så det kan bli lite Panerairaj senare…

Bra kämpat ni som tog er igenom hela OWG march!! Jag tror iofs att ni ljuger hela bunten…:)
Men njut helgen med så mycket klockor ni bara orkar!!

Oavsett OWG finishers eller inte så önskar jag er alla en härlig helg.
Ta hand om varandra!!
Här har inte fuskats eller mörkats!
Tala sanning den består, sommar vinter höst & vår, den bär alltid sommarkläder & går ut i alla väder.
...Men skönt att äntligen få byta. Därför byter jag snart igen. Då blir det blir Omega guld.
Glad fredag och trevlig helg KS:are!
PSX_20220401_075355.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp