• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 1/5 ” Upp till kamp emot kvalen....Sista striden det är...”

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jajjamen!! Nu laddar vi inför dagen!! Upp med plakat och banderoller!!
Alla har väl tagit det lugnt med Valborgsmässofirandet?!?
5F674890-20D2-4C70-8DED-B398AB23199E.jpeg

Det har ju inte vi gjort... Av någon outgrundlig anledning så träffades ju jag och frugan på Valborg. Närmare bestämt på Valborg för 33 år sedan. Så det har såklart firats. Så till den milda grad att jag inte tänker ställa någon klocka för att starta denna tråd. Så.. Japp! Jag fuskar helt enkelt lite igen. Live with it ;-)
A885E4BA-38D5-4294-BE5F-951EF8507D85.jpeg
Dagen till ära pryder frugans klocka tråden också. Tänkte att färgen passar bra idag...:)

Ta hand om er och stay safe!!

D497CEB5-C504-40D1-B201-EF46075BAFA9.jpeg

Efter flera veckor i karantän så har dygnsrytm och rutiner onekligen rubbats, men vad gör det!

Stort grattis till @RicVin med fru. 33år, starkt!

Jag önskar er alla en fantastisk fredag och härlig kommande güldhelg! :cigar:

Stay Safe i dessa oroliga tider! :heart:

Senast ändrad:
Vaknar i ottan och hamnar på första sidan. (Dags att ställa datum ser jag nu)

Först och främst grattis @RicVin till 33 år! Bra jobbat. Vi ligger strax bakom med 32 när jag räknar:)

En speciell tid så...
När man är frisk önskar man sig tusen saker, när man är sjuk bara en....

Ta hand om er alla på KS
33B37E7B-D523-409E-9A13-E3B8A95E8CE9.jpeg

Senast ändrad:
Ha en skön 1 MAJ och riktigt trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE!

40DFB1BF-D3D4-4656-9D12-88C966C44CA0.jpeg

Slänger in en bild på årets majblomma, som i år stöttar barnfattigdomen i Sverige, en vanligare företeelse än vad vi säkert kan tro.

cropped-majblomman-2020-e1579178465568.png

Senast ändrad:
Glad första maj! Samt nyligen avklarad Valborg. Med feber i kroppen och en ömmande hals, småbarn samt katter som ska in och ut i tid och otid, blir det sällan en hel natts obruten sömn. Så icke heller denna natt. Istället möts man av en tidig fredagstråd. Trevligt! :)

1F5DF1AB-A090-4A00-83B2-72BC1A2CBE39.jpeg
Hm. Även jag får ställa datum sen. Orkar inte med det just nu.

Grattis RicVin med fru!

God morgon på er! Idag ringde klockan tidigt. Jag sitter i skogen med varm buljong och genomför ”kort rast”. Minst två marschpass kvar innan jag är hemma. Trevlig helg på er!
390091A5-9D45-46DB-92B5-7D4EEACEF07B.jpeg

IMG_2055.jpeg

Godmorgon. Det är ju alltid trevligt med en extra helgdag, så alla KS:are en morgonhälsning från " En officer och gentleman" Ha nu det riktigt bra "långhelg" //:pompus:

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp