• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 10/1 ”Är det så här det ska va??!!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Helt ärligt… Så här segt att komma tillbaka efter en ledighet har det nog aldrig varit…
Så jäkla opepp på jobb så det finns inte!
Tack gode gud för att det är fredag idag!
Kommer troligen lida mig igenom varenda sekund av dagen.
Kvällen blir nog inte bättre den…
Har tänkt att hålla mig ifrån det vanliga helgvinet under januari..
Vad FAAN skulle jag göra det för just när denna januari börjar så urbota tråkigt??
Ger mig dessutom fan på att frugan kommer bryta överenskommelsen och smyga ner i källaren när hon kommer hem. Ska fan sätta lås på dörren 😠

Det enda glädjeämnet är att det är Dwellertajm!
IMG_4266.jpeg

Blir alltid glad av att kika ner på handleden när den sitter där. För jävla bra om jag får säga det själv 😍
Får vika helgen åt Yoga och barnbarn så blir jag säkert mer harmonisk…
Nåja! Nu ska jag sluta gnälla och försöka beta av lite av surdegarna från veckan så man kan släppa dessa i alla fall. Eller från i veckan förresten… De värsta är kvar sen innan jul…

Hoppas ni haft en mjukare start efter helgerna.
Ta hand om er!!
Å @Lesa !! Ta ett glas bubbel å mina vägnar är du snäll!!🥂

IMG_1645.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. 10 januari å fredag igen. 1863 detta datum invigdes världens första tunnelbana i London. I Sverige fick vänta till 1950 innan första tunnelbanan invigdes. Trevlig helg allihopa å ha`re bäst men för böfeleen .Glöm inte bort de nära och kära//🧐

TGIF!

Man inser nu efter den långa Julledigheten man hade, hur mycket man längtar tills man bli en GLAD pensioner! Tyvärr så har man ju minst 8 år kvar innan man får kalla sig det...

Veckan som varit har varit helvetisk, mycket jobb att komma ifatt, men det är sånt man får ta när man har som sagt haft långledigt.

Så...det blir och slappa hela j.... helgen, kanske tar någon vända på någon loppis och kollar efter vinylskivor!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_4892.jpeg

Senast ändrad:
Trevlig fredag gubbs and gurls! Trött på det mesta senaste tiden pga sjuk hela tiden, tagit antibiotikakur en vecka men fick feber igen under den och läkaren tyckte vi skulle köra på ändå, nu feber igen och ska tillbaka till dem om nån timme för så ska det ju inte vara. Uuuuuhhhhh
IMG_3856.jpeg

På dagen nio år sedan David Bowie lämnade jordelivet. Trevlig helg!
IMG_8765.jpeg
Såg en cool film på honom igår på Instagram. Han sitter och tittar allvarligt in i kameran och säger typ så här med sin djupa röst.
”You might thing that being a huge rockstar, married to a supermodel is great?!?… It is!!”
Det sista sägs med ett inte så lite nöjt leende och 100 glimtar i ögat🤣🤣🤣
Han fattas oss!!!

Tillbaka
Topp