Helt ärligt… Så här segt att komma tillbaka efter en ledighet har det nog aldrig varit…
Så jäkla opepp på jobb så det finns inte!
Tack gode gud för att det är fredag idag!
Kommer troligen lida mig igenom varenda sekund av dagen.
Kvällen blir nog inte bättre den…
Har tänkt att hålla mig ifrån det vanliga helgvinet under januari..
Vad FAAN skulle jag göra det för just när denna januari börjar så urbota tråkigt??
Ger mig dessutom fan på att frugan kommer bryta överenskommelsen och smyga ner i källaren när hon kommer hem. Ska fan sätta lås på dörren
Det enda glädjeämnet är att det är Dwellertajm!
Blir alltid glad av att kika ner på handleden när den sitter där. För jävla bra om jag får säga det själv
Får vika helgen åt Yoga och barnbarn så blir jag säkert mer harmonisk…
Nåja! Nu ska jag sluta gnälla och försöka beta av lite av surdegarna från veckan så man kan släppa dessa i alla fall. Eller från i veckan förresten… De värsta är kvar sen innan jul…
Hoppas ni haft en mjukare start efter helgerna.
Ta hand om er!!
Å @Lesa !! Ta ett glas bubbel å mina vägnar är du snäll!!
Så jäkla opepp på jobb så det finns inte!
Tack gode gud för att det är fredag idag!
Kommer troligen lida mig igenom varenda sekund av dagen.
Kvällen blir nog inte bättre den…
Har tänkt att hålla mig ifrån det vanliga helgvinet under januari..
Vad FAAN skulle jag göra det för just när denna januari börjar så urbota tråkigt??
Ger mig dessutom fan på att frugan kommer bryta överenskommelsen och smyga ner i källaren när hon kommer hem. Ska fan sätta lås på dörren
Det enda glädjeämnet är att det är Dwellertajm!
Blir alltid glad av att kika ner på handleden när den sitter där. För jävla bra om jag får säga det själv
Får vika helgen åt Yoga och barnbarn så blir jag säkert mer harmonisk…
Nåja! Nu ska jag sluta gnälla och försöka beta av lite av surdegarna från veckan så man kan släppa dessa i alla fall. Eller från i veckan förresten… De värsta är kvar sen innan jul…
Hoppas ni haft en mjukare start efter helgerna.
Ta hand om er!!
Å @Lesa !! Ta ett glas bubbel å mina vägnar är du snäll!!